|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
|
Jag planerar också med att följa med om allt går som det ska: BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant Då hoppas vi på bra väder och att det något rum att boka på fredagen. Ska kolla med det som rekommenderades i roadboken. /Janne |
|
|
Håller med Grabber, kom som du är med Bmw:en bag. Välkommen. |
|
|
BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant cvitan Likaså jag hoppas på bra väder!! |
|
|
Välkommen till forumet Cvitan, kul att det även kommer lokala entusiaster på detta arrangemang. /Stefan |
|
| Tack tack =) Jovars, kommer troligtvis få med mig en väldigt fin 850 härifrån, samt en till M5 e34, ska tjata på dem!! Men är vädret fint o inget allvarligt dyker upp så kommer jag självklart hänga med | |
| Jag hänger på, om det är cab väder :) | |
| Cvitan: klart du får komma oavsett väder vill ju se bilen o dig i verkligheten o inte bara på e34m5.se . :) | |
| Sleeperix: Jag kan ju alltid komma ner till samlingsplatsen på morgonen så kan vi snacka lite skit OM vädret skulle vara skit förstås, annars hänger jag på!! | |
|
Cvitan, hur vet du att vädret kommer vara dåligt 21/7???? |
|
| Menar 21/8... | |
| Läs om läs rätt, de står klart och tydligt "OM vädret skulle vara skit förstås" | |
| Cvitan ;-) | |
| :D hehe ibland går de lite fort när man läser | |
| Cvitan då syns vi där :-) | |
| 3 veckor kvar | |
|
BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Lite uppdatering.. Har varit hos Jacobssons Bil idag, och hämtat ut lite fina priser som Lars har plockat ihop åt oss att ha till frågetävlingen. Priserna som vi årligen får, sätter utan tvekan guldkant på våra träffar, så det tackar vi för! Nu hoppas vi på fint väder denna dag, och att en stor uppslutning av fina Bayerska vagnar dyker upp :) |
|
|
Kan ju vara trevligt, nu när man har nåt roligt att åka i. BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg |
|
| Jaså Kamberg, Du ska med du också? Mvh Cvitan, vi träffades i linköping i helgen, ja hade den svarta M5an om du minns? | |
|
Jaså Kamberg, Du ska med du också? Mvh Cvitan, vi träffades i linköping i helgen, ja hade den svarta M5an om du minns? Jo, kan vara trevligt, har inte varit på så mycket evenemang i sommar. Klart jag minns, dock minns jag att vi var i Norrköping =O) Hoppas bara jag får hem styrstag och kardanring från schmeidmann så jag slipper skaket från när jag bromsar och gasar, inte kul o köra 30 mil annars. Mvh |
|
|
Måste tyvärr lämna återbud till Vättern Runt 2010. Hade sett framemot detta men annat kommit emellan. Önskar er som åker en fin tur! Cab-Ing |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.