|
|
|
|---|---|
|
Bra pris! Länk | |
|
Bilen är, antagligen, över fem år gammal och importerad, har gått långt och är dessutom knepigt utrustad. Är det billigt? MVH Christofer |
|
|
Tvärtom. Jag tycker den ser fin ut. Svensksåld står det och den behöver inte alls vara >5 år gammal. Fin kulör. Hellre den bilen än en äldre med färre mil. |
|
|
Man får dessutom förmånen att köpa den av "BMW" himself!!! |
|
|
turbo4ever: Missade att det står "svensksåld" . Den behöver inte inte vara över 5 år, men den är mellan 4,5 och 5,5 år och har gått över 20000 mil, säkert närmare 25´ eller stax däröver. Varför han inte anger exakt miltal kan man ju undra. Sen varför man valt elstolar istället för sportstolar och riktiga klimatanläggningen är för mig ofattbart. Dvs. den har ingen större utrustning av värde utom xenon, automat och drag. Bilpriser säger 136-147´ om man räknar med 25000 mil. Jag skulle säga att 129´ är ett normalt utgångspris med så snål utrustning. 115-120´ i slutpris, tror jag. MVH Christofer |
|
|
Den är tillverkad 2004-07 och tagen i trafik 2004-08-18, enligt TS så är Fordonsår: 2004. Så är det en -05:a eller -04:a ? Vid senaste besiktning 2009-07-21 hade bilen gått 243987. Nu säger ägaren att den har gått 25 tmil. |
|
|
Då är det en -04, utan tvekan. Då är bilen 5 år och 8 månader och har gått över 25000 mil, varför skulle den bara gått 600 mil på 7 månader. MVH Christofer |
|
| Modellår anges i VIN. Det kan mycket väl vara modellår 2005 (eller 2004). | |
|
Det ska till något alldeles extra för att en bil som är tillverkad 2004-07 ska vara en MJ05 med tanke på att BMW byter modellår i september. Alltid lika kul att läsa "endast seriösa ringer" när säljaren själv blockar regnummer, heter BMW och fuskar med årsmodeller... ------- //Lövet |
|
| Chassinummer: WBANJ51050B421325 | |
|
Länk Men borde inte årsmodell framgå av chassie nr? |
|
| Tycks inte vara så bra pris då annonsen fortfarande är kvar... | |
|
Jag har koll på en 525d -08 med 4400 mil. Uttagen nov -07. Pris nånstans mellan 240-260. Vad säger ni. Kan man pruta till 220´ Ägaren har beställ en 525d F10. Undrar vad han får för inbytespris av BMW? |
|
|
Ute igen: Länk Här är en till för 117k Länk |
|
|
25 tusen mil och 119' = billigt? Nja, enligt mitt tycke så ligger den nog ungefär där den bör om skicket är bra i övrigt. Han får säkert pruta 10 till om han vill bla av med den. 25 tusen mil är många mil, om nåt år är den uppe över 30' och då börjar den bli riktigt oattraktiv på marknaden.. |
|
|
@FinnUbbe Den för 117K kan kan vara bluff, bilen på bilden är en faceliftad -07 eller senare. |
|
|
Jo jag tänkte det med, annonsen ser lite misstänksam ut. Här finns även en för 110k Länk Den som tråden handlar om Länk tycks inte va billig då bilen fortfarande finns till salu. |
|
| Nu är den sänkt till 110k | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.