AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
509

Baklysen E-30 .. (besiktningen)

-ZodiaC-
Har alldeles kolsvarta lysen på nu.. och det tyckte inte bilprovningen om... det förstår jag iof.. han drog en visa om det där med reflexer osv..
finns det inga lagliga baklysen som inte är så tråkiga som orginalen.. tex.. svarta eller gråa.. eller varför inte vita?... och vart finns dem att få tag på någonstans..?..

sendan ville han oxå att min toning påsidorutorna framtill skulle bort.. men det är så pass liten toning.. hur bra sikt somhelst.. men han ville ändå ha bort dom för att det va film jyrade han om... men men.. har faktist flera kompisar som har tonat fram och det har gått igenom hur bra som helst.. och mina är precis i samma film...
ORKA!... vill ha toningen på..!... suck!:.
eller e det bara å ge upp och sätta på ny film varje år?...

Ett yttligare fel var min reg skylt framtill..
det är iof ingen skylt.. bara en klisterlapp.. men men... blev självklart stoppad lite senare av en polis på väg hem.. å efter ett stunds prat så säger han att det e bara ¨å beställa en enradigslylt framtill (300*110 mm).. för att det e lagligt... men vägverket vill ha anlednigar å bilder osv.. visst har jag en anledning.. jag vill inte borra hål i spoilern. och den e för stor och ful! :D och den får inte plats tycker jag..men det skiter väl dom i så säger väl bara att det e å borra men.. någon som har fårr igenom sin vilja? skulle va intressant och veta hur du motiverade dig?..

Är väldigt tacksam för de svar jag kan få..
.. David..
Visa användare
121
kryptonit
Z3 M Coupé -99
320i -86 (med 325-motor)
Egenhändigt tonade bakljus brukar inte vara omtyckt. Originaltonade som ex säljs hos Länk går däremot bra att ha. Har själv sådana på min kärra. Reflexer måste man dock klistra på för att besikningsgubbar och poliser ska bli glada.

Tonade sidorutor fram har jag däremot ingen lösning på.. För mig slutade toningen av dessa med 300:- i böter samt ombesiktning.

Nummerplåten är ännu värre. 400:- har jag för mig man får betala i dagsläget om en sur polis får syn på den. Det är tal om att det beloppet ska höjas till 1000:-.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.