|
|
|
|---|---|
|
Under den senaste månaden har jag antagligen sett det här klippet sisådär 50 gånger. Länk Detta klipp brukar jag också kolla på lite då och då Länk Det lustiga är att jag inte tröttnar. Varenda gång smålér jag lite för mig själv och fylls av allmänt välbehag och härliga minnen. Är jag normal? Hur många företag finns det egentligen på den här planeten som så medvetet, konsekvent och uthålligt fortsätter att jobba efter sin sedan länge fastlagda strategi?? Och som har en så tydlig identitet även över en period av 30 år! | |
| håller med dig fast bmw har blivit lite lyxigare under åren.. kul då att 1-serien tillkommit och fortsätter på samma veva som 02-serien satte igång.. det ända negativa jag kan komma på med dagens bmw är vikten:( hade gäran sett lite lättare bilar fast då försvinner väl en del lyxprylar vilket många vill ha.. men vet vad du menar och man är alltid lika nyfiken på vad dem ska hitta på härnäst | |
Verdi |
Extra vikt jämfört med förr = extrautrustning, ljudisolering och säkerhet. Vill man verkligen åka en snikutrustad, bullrig och osäker bil till vardags? |
| verdi: nej du har rätt men fler modeller som m3 csl hade ju inte skadat :P | |
|
Är alla antisladdsystem lika bra som BMWs? Vår (inte längre så moderna!) E39 har ju ett fenomenalt DSC-system som fixar både under- och överstyrning, det gör det snabbt och det tillåter ett lagom slip både i rotation och i färdriktningen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.