|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man kopplar in en varvräknare,stift 47 var det någon som viskade..men behöver man något motstånd eller något speciellt.vore tacksam för svar av någon som har erfarenhet av detta,ring mig gärna..070-5433427 | |
|
Du kopplar in den med en sladd till generatorn till anslutning W |
|
|
fungerar det?? |
|
|
Ja Jag själv har köpt en varväknare från biltema och gjorde som det stod i beskrivningen så jag tror inte du skulle få några problem heller. har du inte någon beskrivning på hur man kopplar in din varvräknare? var har du köpt den? vad är det för nått |
|
|
Hej,jo men det står bara tändningen..en med varvstopp och speedshift. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.