AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.153

Var kopplar man in extern varvräknare på e36 325-91

am
31
amic
Bmw 325 Gr:H(rallybil)-91
Någon som vet var man kopplar in en varvräknare,stift 47 var det någon som viskade..men behöver man något motstånd eller något speciellt.vore tacksam för svar av någon som har erfarenhet av detta,ring mig gärna..070-5433427

Du kopplar in den med en sladd till generatorn till anslutning W

am
31
amic
Bmw 325 Gr:H(rallybil)-91
fungerar det??

Ja
Jag själv har köpt en varväknare från biltema och gjorde som det stod i beskrivningen så jag tror inte du skulle få några problem heller. har du inte någon beskrivning på hur man kopplar in din varvräknare?
var har du köpt den? vad är det för nått

am
31
amic
Bmw 325 Gr:H(rallybil)-91
Hej,jo men det står bara tändningen..en med varvstopp och speedshift.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.