AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.141

Vad jag saknar x-Drive

Jag är så glad att jag tog beslutet att välja till x-Drive. Nu hjälper inte det mig i dag, då jag körde fast på garageuppfarten med min V70 (jäv..a skitbil).
Men, jag har nåt att se fram emot.
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Du måste ha mad vinterväglagsskillz om du lyckas fastna på garageuppfarten :D
Som lite andra har påpekat i detta forum, så är det skillnad på dom som förstår ironi och inte. Nån ursäkt måste man hitta för att byta bil, och denna är lika bra som annat!
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Jo, det påpekas ofta, men antingen har folk svårt att uttrycka ironi eller så fattar inte folk vad ironi är. OBS! Inte skrivet ironiskt!
Egentligen blir hela tråden ironiskt rolig ioma du försökte vara rolig med ironi, men misslyckades och att jag nu förklarar det för dig. Ironi! :D

Ha nu en strålande söndag! <- sarkasm
Du har valt en fin bil, jag är helnöjd med min. Saknar dock en lite större motor, men den tuggar på bra, jag får vad jag behöver i motorstyrka av mina andra bilar... Fyrhjulsdriften är mer än fantastisk!
Vad för färg och utrustning?
Hämtade en ny Audi A4 Avant i november och valde bort quattro för första gången. Har haft 3 tidigare A4:or med quattro och som jag ångrar mig. A4:an är helt värdelös utan quattro på vinterväglag. Kör ca. 7000 mil/år och när jag byter bil i höst så kommer jag välja 4-hjulsdrift igen, kanske en xDrive denna gång..

München
Det var precis så jag kände med. Alla dessa mil varje år! Volvo blir det inte igen i alla fall. Quattro var bra det med, men det lilla jag har provat x-Drive tycker jag ligger snäppet högre. Jag ser fram mot nästa vinter (om det blir någon?)
Färgen blev Karmosinröd, så man syns i snön *s*, med Comfort + Dynamic.
+ lite annat.
Åkte med en god vän i helgen som hämtade en 330xd för någon månad sen och den gick som en dröm. Jag var tvungen att köra de sista 3-4 milen och det får nog bli en 330xd nästa höst/vinter. Sambon har en Japanröd 130iM men och röd är fint i snön men jag tror en vit passar mig bättre då kan man smyga i snön... :-)

München
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.