|
|
|
|---|---|
|
Behöver hjälp med min BmW. min navigator är från 2007 och jag vet ej hur man ska förnya den. vilken model måste jag leta efter man skulle ha en BMW som är? BMW 530i Sedan mk3 bmw e39 navigation version 19 SW 3-1/50 vilken typ ska jag leta efter | |
|
Mk4 med DVD format i stället för CD. Eller ska du bara ha en ny karta? Janne |
|
|
jag behöver nytt cd min är gammal det som jag skrev är det som jag har i min bil mk4 är väl till de senare version väl av bmw min bmw är 2002 med den gammla karossen om det hjälper något |
|
|
jag har pressis fått en cd av en vän som sig´s updatera min system NAV_SW(v32) men istället så fick jag direkt svart skärm och jag kan inte ta ut cd-skivan nu ligger jag litte djupare än vanlig illa jag behöver hjälp finns det inget sätt att ta ut cd skivan måste jag skicka den till mekanikern eller kan man göra det själv på nåt sätt ? har inte bmw´s cd ingång något säkerhetspunkt som får cd-skivan att popa up? |
|
|
Hej ! Vet inte om det hjälper till dvd i bil, men på vanliga dvd finns det ett litet hål där det går att stoppa in ett uträttat gem (alltså stort som ett knappnålshuvud). Då brukar skivan hoppa ur. Mvh Gotland |
|
| aa tänkte faktist på detta men jag kunde faktist inte hitta den lilla punkt finns det inget annat sät o fixa detta tror du ? | |
|
Jag har lyckats ta ut cd -skivan nu till den som vill veta så va jag tvungen att trycka på eject knappen i ca 5min tills man hörda att cd skiva slutat att brumma sen därefter trycka en gång till på eject knappen så kom cd ut :) men jag har nu problem med skärmen på bmw det svart ut i skärmen med ibland kommer det några vita rader som om det försöker att starta men inte lyckas hitta tillräcklig med information. finns det något man kan göra för att formatera om systemet ? så att man får orginal systemet på bilen (IDE) |
|
|
GPS-system in my bmw modell 530i/E39 year/ 02 . Went completly black in the screen insiden after i put a wrong updating-cd.. and now i think i need to formate ore reboot everything... its completley black even if i put my original gps-cd from 2007 it dosent work and i dont get anything in my screen, its only black.. can someone help me pls`??.. |
|
| Finns det någon som kan hjälpa mig? | |
|
Tjenna Länk Har du testat detta kan ju kanske behöva resetas? Har funkat på min |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.