|
|
|
|---|---|
|
Nu är jag sur som fan, skulle ju köpa en bmw, 750, årsmod 88. och när dom skulle backa in den i garaget då pajade lådan. Så dom köpte en bättre begangnad. Monterade på den!!!!, då funkar inte den lådan i Heller!!! pratar med dom, ja vi gör så här vi beställer en låda ifrån Tyskland, så är det säkra på att den funkar, detta var i fredags förra veckan. Pratade med dom i Tisdags, då skulle lådan komma på eftermiddagen, jag ringde klockan 10. då sa dom att bilen skulle vara färdig till fredag, idag. Ringde dom klockan halv tolv då hade dom inte fått alla saker till den, då blev jag förbannad och sa till dom att jag kommer och hämtar mina pengar, som jag betalt sen får dom sälja den på annat håll. så jävla ledsen och arg på detta jävla strul. en hel månad har jag väntat. nu är det nog. Köper en audi a8 i stället, | |
| Som du beskriver det så verkar de som ska fixa bilen inte riktigt kunna råda över omständigheterna. | |
|
nej men om jag är mekaniker, och jag säger till dig, du får bilen på fredag. då ska jag kunna hålla det, annars hade jag sagt, händer inget oförutseende, så finns det stor chans att du kan hämta den på fredag, sen hämtningen har ju blivituppskjuten 4 gånger nu,...... |
|
|
Förstår självklart din frustration. Omvänt är det nog så att det är oerhört svårt att få ekonomin att gå ihop när det gäller den här typen av jobb. Utan att ha kännedom om några detaljer i din affär tycker jag spontant att det förefaller som att säljaren verkligen försöker ordna problemet. |
|
|
ja jag pratade med han idag igen så på Tisdag ska jag hämta bilen, Frustrationen ligger ju i att jag vill få hem min bil, inget annat. dom gör säkert vad dom kan, men vissa gånger blir tålamodet kort. |
|
| En Audi löser inte de där problemen ;) | |
|