|
|
|
|---|---|
|
Sprang på denna länken på www.zroadster.net Länk Så om ni går i fälgbytartankar så kan ju alltid detta funka som inspiration. Hoppas att den inte varit upp nyss... /andreas. | |
|
Det fanns en del fina kombinationer. Själv tycker jag att lite kantstött orginalfälg är snyggast. :) Bilden med IForged Marquis, hyfsat stora bromsskivor... Grattis till din nya bil Andreas. Rätt förnamn, rätt kaross, fel motor ;) mvh ///Andreas |
|
|
Ja visst finns det ett gäng fina. BBS LM är ju en favorit, eller dom båda uppsättningar som jag har :) Tack, dock så måste man ju börja någonstans, så M Coupé kan ju infinna sig i framtiden :) Men ganska många rätt var det helt klart ;) /andreas. |
|
| har alltid velat ha en z3 och inte blev suget mindre nu när ni visar upp dessa fina bilder :D om ja fick välja helt fritt så hade ja velat ha en phoenixgul z3m coupe med bbs lemans fälgar | |
|
Ett mycket bra val. Jag tycker du skall kolla på lite fler bilder på: Länk ;) Suget lär inte bli mindre :) |
|
|
Länk kolla vad läcker den är i phoenixgul :D scheller: tack för bilderna och som sagt så blev suget bara större |
|
| Haha, ja den är rågrym i phoenixgult faktiskt, riktigt snygg. Hoppas den är lika snygg i verkligheten också, antar det är samma färg som finns på M3 E46 också... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.