|
|
|
|---|---|
|
har grymma problemn med imma på insidan rutan på min E34 Touring Det är INTE glykol för de varken luktar eller smakar av imman Finns de nåt filter i dom för inluften?? Det är INTE A/C i den.... | |
|
Aningen har du dåligt flöde på fläkten, lr så har du väldigt hög luftfuktighet i bilen. Om du kör max fläkt hur känns det, öser de på? Det sitter ett kupefilter som man kommer åt från passagerarsidan. Om vi utesluter att värmepaketet inte läcker då.. |
|
| Sitter det kupé filter i bilar som inte har AC åxå???? | |
| På full fart så immar de av hyffsat...upplever de som sämre på pass sidan | |
| Det finns kupéfilter efter ett visst datum även på E34 utan AC, ja. Troligen har du det och man får byta hyfsat ofta för att slippa imma. Tyvärr lite väl liten filteryta till dessa modeller. | |
| OK,till å riva upp de då...tack för bra svar | |
|
Min kärra lider lite av liknande problem, det immar igen väldigt lätt ibland. Själv tror jag att det är nått skit med spjället för återcirkulation så fuktig kupéluft körs runt igen. Men det är så s*tans tråkigt att riva ner instrumentpanelen för att undersöka detta... //Magnus |
|
|
Du får värme iaf? Tänkte eftersom du nämnde att de va skillnad på höger o vänster sida. Dålig värme bidrar med att imman blir svårflirtad. 944_Driver: De spjällen borde du se om du tar bort skydden vid torkarna och lyser in med en lampa. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.