|
|
|
|---|---|
|
Går i tankarna att sälja min Z4:a. Och vad tror ni slutpriset kan hamna på? INFO om bilen: Z4 3.0 Roadster 2003 importerad 2004 från tyskland 7 300 mil sterlingrå metallic Navi proffesional (cd växlare) stora stereon PDC sportknapp (snabbare gasrespons och styvare styrning) Svart skinn M-ratt 18" originalfälgar med nya däck 225 fram 255 bak hardtop förberedd, stora ac:n, xenon elektriskt infällbara backspelglar Elstolar med minne och värme (båda) Välvårdad och i mycket fint skick. Inga repor i lacken. | |
| 150-160 ksek | |
|
Jag köpte min svensksålda bil med samma utrustning för betydligt mindre. Den hade i och för sig gått 10.000 mil. Saknar Xenon och PDC men annars samma utrustning inkl navi. ------- //Lövet |
|
|
Mindre än 199' alltså... ------- //Lövet |
|
| andreas vad tror du på ett ungefär om jag lägger ut bilen på annons till våren? | |
| Sålde min svensksålda z4:a 05:a med 4000k mil på mätaren förra våren för 210k. Helt nyskick. Iofs 2.5 litersmotorn och utan navi men annars motsvarande. | |
|
RiBBan: 210.000 kronor för en bil som har gått 4 miljoner mil bör man vara nöjd med. Hälsningar, B. Esserwisser |
|
|
Jättesvårt att säga vad jag tror. Runt 170 kanske. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.