|
|
|
|---|---|
|
Jag har snubblat på en 735 från 1988 som har stått på en verkstad i ca ett år. Gamla ägaren har mer eller mindre glömt bort den efter ett inbrott i den för länge sen. ca 20000mil, stulna dimljus fram, trasiga lås. buckligt tak, nån som gått på den. Ganska fin annars faktiskt. vad kan man ge för den? är 10000:- ett lagom skambud? fyrhjulsdrift är roligast! | |
|
Tydligen var det en 730. missade det. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
johanskji |
Hejs! Ja, mer ska du nog inte ge. Men kör hårt! Bra att du räddar en gammal bimmer åt eftervärlden! Hur fixar man ett buckligt tak förresten? Lycka till med bilen! Jag ska köpa en, jag lovar! |
|
Säljer han den för 10' kronor så vet han ju i stort sett ingenting om sådana bilar eller så vet han att den kommer att kosta en hel del att göra iordning. Ser inte bra ut att åka runt med en 7-serie som ser rapplig ut, men lägger man ner en hel del pengar på den så kan det vara värt det. Det är bara om man orkar och vill lägga pengarna på den. //Schnitzer |
|
|
10.000 är lagom för den. En sådan bil i bra skick ligger runt 25-30.000, det är säkert värt att göra i ordning den. Låsen och dimljusen är snabbt fixat, tror att man beställa nya låskolvar efter bilnummer hos BMW, men det blir dyrare med rikt och lack av tak. |
|
|
Man kan lugnt säga att ägaren är svår att få tag i.... telefonen avstängd, ingen hänvisning Ingen mobil registrerad på honom. han som äger verkstaden där bilen står har ingen aning om var han är nånstans! Skickar brev till senast kända adress i morgon. Hur kan man glömma en bil på verkstaden över ett år? fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.