|
|
|
|---|---|
Jeppe2 |
Hej, jag har planer på att sälja min calibra turbo och köpa mig en M3, E30, helst -90. Är det ngn som kan hjälpa mig och säga vad jag ska tänka på vid köpa av denna bil. Det verkar finnas rätt mycket oseriösa människor nuförtiden. Tack på förhand! |
|
Letar efter M3 E30 själv, jag har lärt mig mycket genom att läsa här på bmwpower.nu och på bmw.b3.nu. Sen finns det säkert många här på forumet som kan ge sköna tips. ps. Hoppas att du hittar en pärla, men spar en mig ds. |
|
| "men spar en åt mig" ska det ju vara. | |
Grusse |
Sök på tidigare inlägg, det har varit uppe flera gånger tidigare. Lycka till! |
Lasseman3 |
För en tid sen gav jag ett antal länktips till: bmw.b3.nu Jag tror att Fredrik lagt in vissa under länkar, övriga finns i mitt gästboksinlägg... Jag vet av en superfin 87:a i Piteå: Länk Slå till när det känns rätt! Mvh /Lasse |
|
Har sett E30 M3:an i Piteå live... den ser ut att komma direkt från fabrik riktigt pedantskött... och vad jag har hört så är den inte omlackad men det vet jag ingenting om... |
|
| Ser fräsch ut. | |
| kylaren? | |
Lasseman3 |
Den lackerades om för ca 2 år sedan enligt ägaren. Det var tydligen nån dåre med vass nyckel. Skicket är i övrigt mycket bra! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.