AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
535

E34 snikutrustning

An
156
Anders Alj
530iA Touring -02
635csi -88
323i Touring -96
Jag är lite på jakt efter en 535i och det slår mig hur ofattbart snålt utrustade många sådana är. En del försöker imponera genom att skriva att de har elspeglar... Det har min gammla 518 också. Faktum är att gamlingen är betydligt bättre utrustad än många E34:or. Många har ju varken AC eller eller klima. Hur klarar dom det?.
Men en sak som alla E34:or verkar ha är taklucka. Faktum är att jag aldrig har sett en E34 utan taklucka. Är det standardutrustning eller?
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
Jag har en utan taklucka, och det är jag glad för! I mina två tidigare bilar har dessa läckt in vatten vid kraftig nederbörd. De var ju iofs inga BMW...
Min bil är också en snikvariant, har egentligen bara AC som enda extra tillbehör. Men å andra sidan finns det heller inget som kan gå sönder. Fast visst kan det var läckert med lull-lull och jag saknar faktiskt en farthållare.
Ni
32
Nicke525ix
525ix -92
Hmmmm....vet inte riktigt om jag vill hålla med om att flertalet är snikutrustade. Vet inte om det kan bero på att du är ute efter en 535 och dessa fanns endast fram till 92.

Har själv en 92 525ix och den har elstolar,elratt,elrollo,läder etc.....så jag håller inte riktigt med.

Men lycka till i jakten på den rätta 535:an :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.