|
|
|
|---|---|
|
Då vart man BMW ägare för första gången då... Är ny här på forumet, och detta blir väl mitt första inlägg. Andreas heter jag och det skall bli kul att lära känna er andra här och utbyta erfarenheter. Åter till bilägandet :) Det känns bra så här långt, dock bara åkt ca 40 mil i bilen och ännu ej på sommardäcken... Bilen står och myser i garaget nu tills våren behagar visa sig. Då skall det bli åka av :) Ännu inte fotat några vettiga bilder på bilen, men det kommer så fort våren kommer... Under tiden får ni hålla till godo med en länk. Länk /andreas. | |
|
Välkommen, Andreas! Trevligt att höra att det blev ett köp. Extra roligt att bilen kommer att fortsätta att figurera här på forumet - i varje fall dess ägare. Om du är intresserad har jag kvar lite prylar från införseln till svedala. Det i form av regskylthållare o. lite intressanta papper - bara att hojta i sådana fall. //A |
|
| grattis till en fin bil och välkommen till detta forum!! har du en gång börjat är det svårt att sluta.. tycker att z3 coupe är en av de coolaste bilarna som finns så du kunde inte ha gjort ett bättre köp :D | |
|
Hej Anton och jerry. Tack. Skulle gärna vilja ha lite papper och mer info och prylar, alltid kul med historiken osv om bilen. Stort tack för trevlig pratstund innan köpet också. Som sagt historik och "intressanta papper" låter bra :) Även om den just nu står i garaget på känns det väldigt bra, ser fram emot många kurviga mil i sommar :) /andreas. |
|
| Grattis! Nu vill vi ha vår :) | |
| Grattis till en fin bil! | |
| Tack, ja vår är väldigt efterlängtat just nu och en ordentlig provkörning :) | |
|
Dags för den första bilduppdateringen, dock kassa bilder, men det hann bli mörkt ute igår kväll innan jag kom hem och ut med kameran efter att ha kört 50 mil totalt i helgen :) Så nu är äntligen första riktiga provturen avklarad... [img]Länk [img]Länk /andreas. |
|
| Man får gratulera och hälsa dig välkommen. | |
|
Och eftersom det inte funkar att länka bilder så... ...finns det två nya bilder här: Länk |
|
| schysst bil å riktigt snygga fälgar=) | |
| ser riktigt fin ut... tar man bort [img] i slutet av de första två länkarna så funkar det :D | |
|
Får gratulera till ett bra bilval, mycket rolig att köra. Saknar min med jämna mellanrum. (flera minuter) Ps. Bilen har en Rak 6:a, inte V6 ;-) |
|
|
Ville länkat till bilderna så dom syntes här, men det funkade visst inte... Måste gått fort när infon skrevs johan :) tack för övrigt :) |
|
| har du några planer för bilen?? uppdateringar syftar jag på då | |
|
Svårt att säga i detta läget, har liksom knappt hunnit titta på bilen när den varit tvättad :) Den har stått i garaget i lite mer än en månad och nu i helgen blev suget för starkt så då blev det en rejäl tur. Det första som känns är att jag skall behålla den i det oerhört fina skick den är i, aldrig vinterkörd i sverige och därför aldrig sett salt osv. Så planerna för tillfället är väl mest att bekanta sig med bilen, jag tycker att den känns i stort sett klar som den är... Den behöver dock en polering och kanske en dejt med en "buckelutragare"... Jag återkommer gärna i denhär frågan lite senare i vår/sommar då jag har känt på grejorna lite mer :) Tips och synpunkter är välkommet :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.