|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
| Att fälgarna är riktigt fula men snygg lack på bilen=) | |
|
håller med dej freddeponken, fälgarna är inte i min smak heller. Bilen har ju inte gått så längt men det jag kunde se på bilderna så verkar ju förar sätet slitet. Jag tycker det verkar konstigt med tanke på milen. Så jag skulle nog kolla upp bilen ordentligt om jag var spekulant. |
|
|
bilen ser väl rätt ok ut,många ägare enligt transportstyrelsen. Firman den står på däremot.... hette tidigare europe sportbilsagenten och före det Wasa bil,rätt välkända(ökända?) i jänkebilsvärlden,finns en hel del att läsa om dom på bla. musclecars.nu ,usabil.nu osv. själv skulle jag inte köpa en begagnad cykel där ens.. |
|
|
Ge dem ett ganska lågt men skäligt bud,tar de det utan att blinka så backar du. Kolla vad de kan ge i garantier skriftligt. Mvh Jonas B. |
|
|
Ja ägarantalet var lite väl högt men det kan jag leva med i den prisklassen om milen stämmer och dokumentation på servicar m,m finns och är regelbundna. Annars står det en röd här på Power Börsen också som bara har 14000 mil på mätaren, importerad 99 och 4 ägare sedan dess enligt transportstyrelsen. Den var dessutom 10000:- billigare men det lät nästan lite för billigt för att vara sant. Kanske någon här som vet någon om den? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.