|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder: M3 E46 med 21" Fälgar, är det ngn som vet om det passar? 10,5x21" ET 23 9x21" ET 28 Är nyfiken på om det går att sätta så stora hjul på en M3 E46. Har ni foto så lägg gärna upp det | |
|
Har själv kört 20" på m3 e46. med 10,5" bredd bak. (Rial Daytona Race) Fick valsa skärmarna ordentligt bak. Iofs var den ordentligt sänkt med ett KW2 Chassi. Satt 285/25-20 på den bak. Tror det blir riktigt trångt med 21".. |
|
| Tack för svaret, synd att det inte passar när man har såna fälgar liggandes..... | |
| Om du har dom liggandes så är det väl bara att kolla om dom passar eller? | |
| Jo, men jag har ingen E46 M3 liggandes tyvärr annars hade jag gjort det | |
| varför ska du sätta på 21" på en m3:a?? | |
| Det trodde jag alla hadde liggandes i ett hörn ;-) | |
behrozosogh |
hahaahahhhahahahahhha De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn.. |
|
Jag tror inte de kommer bli snyggt. Satsa på 19 de passar bättre ser konstigt ut med större fälgar på en E46. Kanske vart schysst om du haft en M5 E60. |
|
| Varför vill du veta om fälgarna passar när du inte har en bil att sätta dem på? | |
| dessutom fuckar du upp väghållning och prestanda rejält med 20-21", helt VÄRDELÖST enligt mig iaf....det är en bmw inte en chrysler 300M *LOL* | |
|
Personligen så älskar jag M3 e46 med "rätt" 20":are.. Länk |
|
| Varför sålde du den? | |
|
Hade inte heller några väghållnings/prestanda problem med mina 20" Länk Tycker dock som de flesta här ovan att 19" är det optimala på en m3a. |
|
|
Phoenix: Vet inte varför, jag byter bilar hela tiden.....Vill ha ngt roligt igen :-) Vet inte riktigt vad det blir men BMW blir det iallafall |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.