|
|
|
|---|---|
|
Undrar bara hur man ska prissätta en M3 E46 2006:a som står i Tyskland? Runt 12 000 Ärliga mil, för alla 01:or stannar tydligen på 9000mil oftast. Är det värt 240K? eller vad säger ni, givetvis så ska det inte vara ngt sönderkört skit | |
|
240 lappar för en 05-06 12 000 mil är ett rimligt pris. Kolla svensksålda 05-06 ligger på 280-320 dock har dom gått lite mindre. |
|
|
Är det denna?: Länk Mvh |
|
| Länk | |
| Manuell låda lär vara mer problemfritt - bra val. Taklucka och delskinn är nice! | |
|
Handlaren verkar ha fått bra omdöme, iof bara en som skrivit: Länk Reggad firma sen 2000 så den är nog rätt stabil: Umsatzsteuer-Identifikationsnr. nach § 27a Umsatzsteuergesetz: DE148752558 Vertretungsberechtigt: Herbert Frein |
|
|
Tackar för all respons, har pratat med dom och fick ett seriöst intryck, fick faxat servicebok och endast BMW stämplar i den. Ser väldigt fin ut på fotona. Måste bara pruta ner den lite till |
|
|
Denkan: Jag gav 299' (inreggad, besiktigad och klar) för min M3 SMG -05 från Tyskland i somras. Visserligen en Individual med 6700mil på mätaren samt med original 19" som ju kostar en hel del. Men där har du iaf. en liten jämnförelse. Jag hade superkoll på marknaden väldigt länge innan köpet och även nu efter köpet och det finns inte alls många fina M3:or att välja mellan speciellt inte 06:or! Handlaren begär alltså ca 255' för den som den står i tyskland. Vet inte exakt vad det kostar att får den "svensk" men det känns som en bra affär om du kan få ner den lite hos handlaren. Lycka till oavsett och välkommen till M3-gänget om köpet blir av! / Jimmy |
|
|
Via telefon så har jag den hemma o klar för ca 240-245, men sen vet jag om att på plats så går det oftast att pruta lite till, trist att det är 18" på den men jag har lösning till det :-) jag är lite skeptisk mot halvskinn? Rätta mig om jag har fel men det verkar som om folk helst vill ha med helskinn den dagen man säljer bilen? |
|
|
Ok, så du har den inreggad och klar i Sverige för 240-245'? Det är ju ett hyfsat pris tycker jag. Helskinn eller inte är en smaksak men som jag förstår så är ju majoriteten för helskinn. Jag har haft det som ett krav när jag letat bilar de senaste 10 åren. Men glöm inte bort att det faktiskt oxå är ganska opraktiskt att ha helskinn. Varmt som f** på sommaren om bilen gassat lite i solen (speciellt svart skinn) och kallt på vintern om du ska köra med den då. Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.