|
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla på denna bil så om någon vet något positivt eller negativt vore jag tacksam.. Länk | |
|
INGET PERSONLIGT MEN JAG GILLAR INTE ANNONSER SOM SKRIVER V-MAX 300KM. JAG FÅR KONSTIGA VIBBAR. KANSKE BILEN ÄR SUPER BRA MEN FÖRSTA INTRYCK.....NJA SKEPTISK |
|
|
Denkan åk o titta på bilen, du bor nära så bara o åk. Chris glöm inte Capslock.... |
|
|
Hade en kille som kollade på min och skulle även kolla på denna. Var i lördags. Det verkar inte blivigt nått av nån anledning då annonsen finns kvar. chris>> behöver ju inte betyda nått. Tror inte man får va så kräsen hur själva annonsen är skriven om man letar bil. en del har ju svårare för att uttrycka sig i text än tal. Kan ju va dumt å missa en bra affär.... Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 |
|
|
ChrisM3 Vad är det för fel med att skriva V-max ? Folk köper ju M5 av en anledning ^^ |
|
fredde 7 |
Fd Mercafreak: varför sälja din igen, du har väl nyss köpt tillbaka den? |
|
Allt är bytt på den, då får jag stöldvibbar. Även ratten är bytt mot yngre. Ingen rost/repor låter osannolikt, känns som bilderna är lånade. Nej annonsen känns distanserad. Inte mitt första val. Stephan |
|
|
Fredde>> Nej det är snart ett år sen har jag för mig. köpte tillbaka den i maj har jag för mi. E rätt sugen på en SL55 istället.. Ingen BMW men enligt mig en av världens vackraste bilar Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 |
|
|
Denkan Du har Pm |
|
|
SL55 är en drömbil :P Har dock räknat lite på ägandekostnaderna, även om den går att köpa så blir ägandet för dyrt för mig :/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.