AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.217

Blir bara mer ó mer nöjd för var dag 320da e91...

Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
Jag är verkligen super nöjd me bilen,blir bara mer förtjust 320d för var dag som går.Har inte hittat något en o kritisera om,jo en grej jag har run flat däck på inte så kul.
då är det bar aatt gratulera.. e90 verkar verkligen vara en toppenbil..
Visa användare
136
Ryx
430iAM Cab -18
Låter bra. Hämtade min nya idag, har bara hunnit köra 4mil men det var grymt.
Bayer_Aleks
Håller med dig, helt jävla sjukt bra bil!
Pa
1.120
Passo222
BMW iX1 eDrive20 M-sport 2025
Kommer med nya motorn på 184 hk från 1 mars....
Bayer_Aleks
...kommer ny modell om 1 år också....så man kan inte hålla på vänta på senaste hela tiden, eller hur ;) Jag har hunnit köra o avverka över 1100 mil på 7 månader
BM
277
BMW-Erik
BMW 335CiM - 08 *såld*
BMW 320d -10 *såld*
Camaro SS -10
Jag har kört 650 mil med min sen slutet av november. Är inne på min 6:e tank bara. Helt sjukt.
Är oxå hur nöjd som helst med bilen. Min första diesel..

//Erik
Bayer_Aleks:
Nya 3-serien kommer om två år...
Nya 3-serien kommer 2012. Och om man skall döma efter detta Länk så blir det en riktigt riktigt snygg bil, mycket aggressivare framtoning än E90. Men man vet ju aldrig med dessa Photoshop-skapelser...

Vorsprung durch freude am fahren
Bayer_Aleks
Sorry för felet...syftet med kommentaren va att om man ska vänta på "senaste" produkterna så kan man vänta länge för det går såpass fort med allt idag
2012 lär sedanen presenteras, Touringen lär väl komma tidigast hösten -12 som årsmodell -13 beroende på lanseringen.
Bayer_Aleks : Jag håller med dig, Sen kan det vara kul att vara bland de första med en ny modell också, fast då får man tampas med barnsjukdomarna ;)
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Lite för framträdande grill kanske på nya 3-an.
Men klart ett lyft!! Riktigt läcker.

Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
samma här min första diesel,hur nöjd som helst med den sex-växlade lådan.varvar ingen ting.men men runflat-däcken är ingen höjdare.är som o köra på fälgarna bara.kan de vara så för man har sportpaketet mån tro.stötigt?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.