|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Martin M Varför ber du andra ringa istället för att göra det själv? Tror inte ägaren är så farlig i telefon. Han kan ju inte mer än bli irriterad och kanske skälla lite på dig och det tror jag du överlever. Så gör slag i saken. ring killen och fråga. Sen kan du skriva här på nätet varför det står hugo boss på sidan av bilen. Det du inte vågar skriva är väl att hugo boss råkar vara ett poppis klädmärke hos romer. Men tyvärr är det poppis hos många andra människor också. Men inte lika ball som att det är poppis hos romer. |
|
| Hm, vad i hela friden hände med blocket länken? Nu pekar den nån helt annan stans | |
|
Det kanske är jag som yrar och blandar ihop två trådar, isf sorry :) HÄr är iaf blocket-annonsen jag yrade om Länk |
|
|
spacco att köra en orginal bil i flera år är som att ha samma kläder på sig i flera år. Det kommer ju inte gå så bra och har man samma kläder på sig hela tiden och då har man ett "problem". Samma sak med att behålla en BMW m3 e36 helt orginal. Dessa bilar vill ju ha styling så det skriker om dem. Jodå jag kommer lägga upp bilder på min m3:a när det börjar jobbas på den igen och förhoppningsvis kommer ni även se den i Elmia inom en snar framtid. |
|
|
stefan_batman Vad är problemet med att folk gillar orginal stylingen på m-bilar? Själv tycker jag m-bilar är näst intill perfekta orginal. Varför tror du de flesta sätter m-styling på icke m-bilar??? Antagligen för att det är en otroligt lyckad design som faller de flesta i smaken. Jag förstår folk som inte gillar utseendet på m-bilar och vill styla dom. Men ofta så saknar dom känsla och följer inte linjerna som finns i bilen och då blir det ofta misslyckat i mångas ögon. Skulle snarare säga att det är dessa personer som saknar smak och känsla och inte de som håller bilarna orginal. |
|
| haha stefan, Färgar du om dina kläder eller köper nya, | |
|
edge att folk sätter M märken mm på sina 320, 325 etc betyder bara att de gärna vill få folk att tro att det är en bättre/snabbare bil än vad det egentligen är. Och visst tar man en m3:a före en 320 eller 325, men att äga och tycka om en orginal m3 e36 i mer än 5 år är lite onormalt i mina ögon. Det räcker att man bara tittar på dem orginala m3 fälgarna då dessa är så himla fula så det blir svårt att slå det. Men som sagt smaken är som baken, tur det! Jonas färg har inget med saken att göra och du vet mycket väl vad jag menar med det jag sa ;). Vf behålla något tråkigt när man kan uppdatera det mesta till något bättre. |
|
|
Alla prioritera olika, jag skulle personligen inte spendera massa pengar på spackel och kosmetika till min m3, den gör sig så bra original, sen så känner jag heller ingen större begär att sticka ut mer än vad man gör med en sån här bil. Finns så mkt annat roligt att lägga pengarna på när de gäller bil, tex prestanda/chassi delar. Men visst, vill du synas köp ett Rieger paket och en vinge i kolfiberimitation, men de vore synd ifall du satte kaptrissan i en m3, må den då inte vara en fräsch sådan! Själv prioritera jag ungefär så här. 1 Säkerhet / Slitdelar 2 Prestanda 3 Komfort 4 Nöje / Utseende |
|
|
stefan_batman Det var väl inte M-märken "edge" menade, antagligen hela M-paketet. Finns säkert folk som gör det för att imitera M3ans status. Men ärligt talat så byter nog dem flesta pga. att M-paket är SNYGGT! Den enda styling jag skulle kunna tänka mig är från M3 GT. Sportigare än så blir det inte, oavsett hur mycket spackel du använder :) /Jonas |
|
|
Sallepwr, Uppmaningen om att ringa var inte direkt seriös. Skall jag vara helt ärlig så gillar jag bilen förutom just loggan och lite för mycket röda detaljer. Dekaltrimmning i all ära.. Inte min smak direkt. Men jag kan verkligen inte förstå varför man sätter ett klädmärkes logotype på sin bil i annat än ur marknadsföringssyfte och det kan vi alla vara överens om att det inte är frågan om i detta fallet. Det handlar inte om vad man "vågar" skriva, utan att det är direkt opassande att skriva så. Sen kan man ju tycka att det inte är mycket bättre att uttrycka sig som jag gjorde. |
|
NeZaN |
Jag skulle tippa på att han har valt den loggan pga loggans färg och inget annat. Vem vet, han kanske inte ens vet om att det är ett klädesmärke! Det finns nog såna människor ska ni se! |
| stefan_batman, ett tips , Istället för att förstöra en orginal m3a. Sälj o köp en m3 e46 eller kanske nån z3m, | |
|
Det värsta med det hela är ju att den röda inredningen skär sig så oerhört med de röda detaljerna på utsidan, annars tillhör ju jag de som gillar bilar med lite annorlunda färgkombinationer. /Thomas |
|
|
casey jag skrev "folk sätter M märken mm" dvs. jag menade inte bara M märket. Jonas jag äger 4 bilar och två av dessa råkar vara m3 e36 och m3 e46. I dina ögon förstör man en m3:a så fort man ändrar på den. I mina ögon ordnar man till den så man slipper åka i samma dryga utseende hela tiden ;) |
|
| Oj vilket privilegium att ha råd att äga två M3or. Man bli nästan lite avis;) Vore trevligt om du la upp lite bilder på dom, så man kan se hur du har stylat dom. Du ju lägga till dom i listan över bilar som du äger.. | |
|
slipper åka i samma dryga utseende hela tiden ;) ?? |
|
|
ja jag märker det, Har något läst tråden som Stefan_batman startat, Är har ni kopia Hej. Kamrem har gått på min gamla bil så den ska skrotas, men den står fulltankad och jag behöver få ut bensinen från den så jag kan tanka min andra bil. Hur kan man enklast lösa det. Finns det speciella verktyg för det och vart kan jag köpa ett sådant? Tacksam för svar. Länk Känns som en rik man , Som äger 2 m3or, Och 4 bilar |
|
|
hahaha!! /Jonas |
|
|
Om man ägt sin e36m3 i 5 år och tycker att den börjar bli lite "dryg" så kan man alltid lägga ner lite kulor (om man inte är fattig) och skapa detta: Länk Något tuffare än lysdioder från real car! |
|
|
jonas du tror jag hittar på va hahaha. Luktar ju avundsjuka från dig att du går och försöker leta upp bevis mot mig. Lita på mig när jag säger att jag äger 4 bilar och 2 av dem är M3 e36 och e46. Om du är dum och skrotar en bil fulltankad då är det ju synd om dig, jag har tyvärr inte tänkt skänka 45 liter bensin till någon som ändå fick bilen gratis ;).. btw det där var min femte bil som skrotades. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.