AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
30.593

en kandidat till "varför måste dom"-albumet

Sida 2 av 4
Länk

denna M3 e46 tog endå priset.
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
The vinge from hell: Länk

:(
Smakfull vinge på 635:an....

Natürlich größer Garage als Haus
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
"Troligen ganska besiktningsbart skick."

Förtroendeingivande...

-------
//Lövet
ed
776
edge
520dT M -15
Tror den vita hade varit helt ok om han haft kvar listerna, skippat gälarna i huv o skärmar, bytt ut lysena till original look. Samt tagit bort boss logon... Hur mycke tror ni hugo boss är inblandade i bygget??? Skulle tippa på nada. I nuläget tycker ja detta är den enda vinkel den ser bra ut i. Länk
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Alltså... Vem fan vill ha en Hugo Boss logga på sidan av bilen?!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Varför o varför kommer man ens på tanken att smacka på en klädeslogga på bilen?

-------
//Lövet
hahah är det vinge från biltema eller??
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Bort med lyserna huven och hugo boss loggan. Dit med listerna igen och bilen är helt ok enligt mig.
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Ja, jissess.. hur får det se ut egenligen??
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Finns ju betydligt värre! Med original lister och lysen, och bort med gälarna, så hade den varit snygg i sin röd-vita kaross, den hade passat snyggt som en renodlad banåkarbil tex.
Visa användare
298
Martin_M
525dA M -11
530iA -01
Kan ingen ringa och fråga: Varför just "Hugo Boss"?
Annonsen ligger väl kvar på blocket.

Jag har mina aningar men de lämpar sig nog inte direkt att uttrycka dem här.
Visa användare
298
Martin_M
525dA M -11
530iA -01
Länk

Jag har mailat och frågat :P
sp
648
spacco
BMW 750iAL -95
Volvo 744GL -88
BMW 520dAT -08
Ännu en kandidat:
Länk
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Banåkarbil skulle funkat, krockar man eller åker av så den demoleras så blir man inte ledsen precist.
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

310 000 för en E21 med M5 motor, hoppas han menar pesos.
orginal är ju bara tråkigt på dessa bilar. Förstår inte de som hellre tycker om en orginal m3:a jämfört med denna som killen har stylat. Äger själv en m3 e36 och har länge kört den orginal och till slut blir orginalstylingen riktigt dryg. Fortsätter man köra en orginal m3 e36 i mer än 5 år då har man något problem. Antingen saknar man smak, stylingkänsla eller så är man bara rent av fattig och använder det som undanflykt!

Personligen kommer jag totalbredda min m3:a och slänga på så mycket "icke orginala" grejer på den som det bara går och sen är det alltid kul att reta upp några själar här och där då dessa individer hellre snackar dåligt om någon annans bil än att hålla koll på sin egen, om dem nu har någon bil att skryta om ;)
sp
648
spacco
BMW 750iAL -95
Volvo 744GL -88
BMW 520dAT -08
stefan batman: Jag vet inte med alla andra, men jag är absolut inte retad av hur folk stylar till sina bilar. Nästan all styling tyder på något slags bil-intresse och förtjänar att uppmuntras av andra med samma intresse.
Dom flesta kanske har en gräns, därefter blir det vulgärt,, ungefär som att ha 566 olika färger på tapeten i sovrummet..
I mina ögon är bilarna som diskuteras i denna tråd överarbetade (jag gillar orginal) och för mycket helt enkelt. Tur att smaken är som baken iaf! Tråkigt hade det blivit annars=) Och detta är ingen tråkig tråd.

Du har inte funderat på att många som har en M3, M5 eller liknande kanske uppskattar bilen precis som den är orginal, och vill behålla den så. Jag tycker det är mer smakfullt med orginal iaf och kan verkligen inte fatta hur du menar att man har problem om man inte vill styla sin bil. Det är ungefär lika sant som att jag skulle säga att du har problem och saknar smak FÖR att du vill styla din M3..
Och tro mig, jag tar hand om min bil..
310 000kr var väl att ta i lite.. tycker förövrigt att den såg riktigt ful ut
sp
648
spacco
BMW 750iAL -95
Volvo 744GL -88
BMW 520dAT -08
Förresten, lägg gärna upp bilder på din M3:a när den blir färdig. Helt ärligt så tycker jag det är kul med unika bilar, och det är inte var dag man ser en breddad E36 M3.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.