|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk Finns på blocket nu, måste seriöst ställa frågan här om det är någon här som kan tänka sig att åka omkring i en m3e36 som råkat ut för detta? Eller är det jag som är mossig? // Stefan | |
| Nej jag tycker det ser för jävligt ut. | |
| audi-style på lysena fram?? inte snyggt .. tycker att han förstört en fin m3 | |
| hemskt! | |
|
Fruktansvärd... |
|
|
han tycker säkerligen själv att han "lyckats" :) Sen går säkert bilen snabbare med tanke på huvscoopen också, tänkt på det ni ;) Mvh Johan |
|
|
Med lite små mods så ser den ju ganska sjysst ut tycker jag. Slänga på orginal huv byta lysena och lacka dom röda delarna svart skulle lätt åka i den då :P |
|
|
Har sett betydligt värre. Den här killen verkar ju i alla fall haft en plan. Sedan att jag föredrar originalbilar är ju en annan sak. |
|
| Ja här är annonsen: Länk | |
|
Gillar tänket, men kunde gjorts bättre med Orginal delar endast! Utan igenlagda lister dekaltrimning LED osv. Blev nog för mycket "cought in the moment" för grabben! |
|
|
Har sett betydligt värre bilar än denna! Så, så hemskt var den inte! M3 E30Länk |
|
| Haha riktig kebeb pulka , ja lr pizzaräser kallade vad ni vill men riktigt ful!! | |
|
Precis som MAXEY säger, det börja bra men det blev nog lite för mycket. Speciellt med tanke på Audi-wanna-be dioderna i lysena. Tar man bort allt rött, hänger på originalmotorhuven, framlysen och tar bort e46-gälarna så blir det en riktigt fin bil! Är på jakt efter en hyfsad e36m3 som banåkarmaterial, detta hade varit en bra kandidat om projektet inte hade gått över styr. |
|
|
Byt strålkastare, lacka speglarna vita eller svarta. Och bort med den röda läppen. Då ser det helt OK ut ändå. Fälgarna skulle kunna lackas i svart oxå om man är kräsen :) /Jonas |
|
|
Kom igen nu boys, M3an är en skönhet i jämförelse med andra godbitar på Blocket: Länk ------- //Lövet |
|
|
Länk ------- //Lövet |
|
|
håller med lövet om att det finns mycket mycket värre exempel. tex är färgkombon röd-vit godkänd i min bok (på rätt bil) |
|
|
tex Länk menar bara att han inte är helt ute o cyklar |
|
| Inte nog med det så förstör han BMW's naturliga lukt med wunderbaum. :( | |
|
Lövet: Det är omöjligt att vara värst, finns ALLTID någon eller något som är värre. Oavsett om det är åt det bra eller dåliga hållet. Kan man alltid trösta dig med! ;) Vad det hela handlar om, tycker jag, är att det är svårt att styla en bil, gränsen mellan ball och vulgärt är hårfin. Man måste, som tyskarna säger, ha fingerspitzengefühl. |
|
|
EDIT!! det ska stå "Kan man alltid trösta SIG med". Tror inte att Lövet behöver tröstas. // Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.