|
|
|
|---|---|
|
Jag fick mina nya framlycktor idag MEN det saknades adapterkablar till den ena sidan! Och det ska ta upp till en månad att få fram ett par fick jag höra, KUL! Är det någon som har ett par över eller vet var jag kan få tag på ett par så vore jag evigt tacksam. Jag ska nämligen åka på semester om 2 dagar och då vill jag ju ha lucktorna monterade inte liggandes hemma i kartonger. Jag har varit runt som en galning idag men utan att lyckas, de finns i alla fall inte på något BMW i Stockholmsområdet. Så jag hoppas på någon av er nu. Grovsnus e goast | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kolla med Hella återförsäljare då ljusen är Hella tillverkade. Ring till Malå och fråga mkt.se MVH Hasso |
|
Grejen är att jag har köpt dom hos en Hella återförsäljare i Sumpan. Han får ju hem en sats kablar till men det tar ju en månad! SURT! Grovsnus e goast |
|
|
Kolla med appelt Styling, hon är generalagent för Inpro som säljer Hellas facelift. Tel:031-188087. CHS |
|
|
Kolla med appelt Styling, hon är generalagent för Inpro som säljer Hellas facelift. Tel:031-188087. CHS |
|
|
Kan det här vara något, gör dina egna: Länk Mvh Ingo E39 med blankpolerade 19". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.