AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
476

"Angel eyes" på E34

Visa användare
57
.ville.
525tds -94
Kan man ha angel eyes på min E34? Och isåfall vad kostar dom och hur får man tag på dom?

No turbo shit, just real V8 power!
Ji
343
JiiPee
528i Touring -99 svart II
Porsche 928 S4 -90
Kolla här: Länk
Visa användare
294
Tiny
540iAT -98
Jag funderar på hur faan man ska skydda dem från stöld om man sätter dit dom.... Ngn som har en ide?

BMWCS Nr: 4798
markus00
Varför inte göra egna tänker jag göra så fort jag får tid. Köpa plexistavar och högintensiva vita ljusdioder.

Va en kille här på forumet som hade gjort det fick bilder av honom och det såg riktigt bra ut.
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Hur skall de lyckas att sno dem om de inte först vet att de sitter där? Mig veterligen så måste fronten demonteras för att huvudtaget få loss lyktorna, om man inte kossar lyktglasen. Lite väl mycket jobb för så "lite" pengar, eller ?
Har du bilderna kvar "makus00" så får du gärna dela med dig på min mail.

Mvh. PJ
Visa användare
294
Tiny
540iAT -98
Fick se bilder på m-styles idag... Såg riktigt smart ut.. Blir nog att införskaffa...

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Man sätter väl ändå ringarna innanför glaset på en E34 för att limma fast dom på utsidan är ju varken smart eller snyggt... eller ??
Visa användare
199
Gus
528iM -98
Jag tror tyvärr att man monterar ringarna utanpå glaset.. De satser jag sett monterar man på dett vis. Ibland sätter man en "plastbubbla" över ringarna och glaset men jag vet inte hur det funkar på m-styles. Tror inte ringarna får plats innanför glaset på E34..

Mvh Gus
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Jösses !

det fungerar ju alldrig man måste ju montera dom på insidan annars blir dom ju stulna/sönderslagna direkt ! sen ser det ju inte heller så jävla snyggt ut..
Visa användare
294
Tiny
540iAT -98
M-styles sätter man på insidan... Bild på hur man monterar, fick den av m-style idag
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.