|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att plugga in en kcr box i min 320 D -06 men har fått lite olika bud om hur den påverkar partikelfiltret. Endel verkar påstå att partikelfiltret går sönder av att plugga in en box, vilket inte vore någon höjdare då ett byte av filtret verkar kosta runt 14000:- Någon som har erfarenheter om filtrena verkar hålla för boxen? | |
|
KCR brukar ha en liten jumper som du kan ställa ner/upp effekten i flera steg - mitt enkla tips är att ALDRIG ha den i läget med mest effekt, utan minst ett eller fler steg under Max.: Länk Då borde du slippa den extra rök/partikelbildningen som kan förstöra mer än partikelfiltret...: Länk Mvh |
|
|
JAg tycker att kcr överdriver med priset, finns mkt billigare alternativ och kanske tom bättre =) Det ska inte vara några problem med boxen =) |
|
Ghost Rider |
satsa på en prisvärd v-tech box Christer Andreasson BMW 123D Coupe |
|
ghost rider power4car.se vad säger du om det det är ju vtech som fixar sånt inget att ha lr?? VArför ens sälja de iså fall?? |
|
Bayer_Aleks |
bmw alb: De är inte alla som känner för att pilla på styrboxen kanske utan nöjer sig med att koppla in en box istället? |
| Det gör man inte med vtech rts heller =) det skär genom obd uttaget =) | |
Verdi |
Inte om man har en 09:a, eller nyare, tydligen... :) |
Bayer_Aleks |
Precis...inte om man har 09 och nyare, då blir det annan metod på mappa ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.