|
|
|
|---|---|
krukan6 |
Jag funderar över hur många medlemmar BMWpower.nu har. |
| om du menar forumet så står de juh högst upp till höger i webläsaren.... | |
| Användare: 5598 | |
|
För tydlighets skull vill jag bara informera om att vi inte har några medlemmar alls. BMWPower är ingen klubb och det finns inget medlemskap. Däremot är det många som registrerat sig på forumet för att göra inlägg. Men det är inget medlemskap. Visserligen är det för närvarande ca 5.600 registrerade användare av forumet, men det är betydligt fler som är inne och läser på forumet, men som varken registrerat sig, eller skrivit något. Utöver detta har BMWPower.nu över 300.000 besök per månad, och totalt har vi haft över 4 miljoner besök sedan starten 1997. Detta gör oss förmodligen till Skandinaviens största oberoende märkesinriktade bilsajt. Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Grattis Bra gjort grabbar, det gör väl erat hårda arbete med siten lite lättare. Stor eloge till er. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
Esa |
Över 5500 användare! Varför är inte fler med i BMW-klubben så dom kan utnyttja klubbrabatten, speciellt de 20% BMW Solna lämnar vid november träffen? Och det bästa av allt, BANKÖRNINGEN!!! OBS! Varning det är beroendeframkallande!!! 1.25.62 på Gelleråsen /Esa |
Steffe |
Håller med Esa. Är själv förvånad över hur många som angagerar sig här på forum och en del som konstant smider riktigt feta bilplaner - utan synligt resultat!? Många lobbar oxå starkt med att försöka ordna träffar, varför inte samlas runt en punkt BMW-klubben och dess sektioner. Där finns ju redan ett grundutbud som lätt kan kompleteras om önskemål finns. BMWPower är ingen klubb men dock en samlingsplats. BMW Club Schweden är en klubb där vanan att ordna träffar redan finns, och där medlemmar på frivilligbasis jobbar på att tillgodose medlemmars intressen. Gå med i klubben och framför där synpunkter på vad ni önskar, så kan hela riket involveras i träffar o dyl. Vi syns på Gelleråsen 6/7 då det är BMW TRÄFF. Trevlig helg! |
krukan6 |
Synd att jag inte kan komma då. Fast jag skall iaf på BMW Touring träffen den 30 Juli i Jönköping. För er som inte känner till denna lilla "klubb" så kolla in bmwtouring.hogdata.net |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.