|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har nu bytt låda på min 525a 90a men kommer inte ihåg ur denna ska sitta :O dum som man är :P vilken sida av hardy skivan och på vilket håll? Här är en bild på den så ni fattar vad jag menar vet inte själv :P Länk | |
|
Gå in på realoem.com, där ser du att "skålen" är mot kardanaxeln och "botten" med hålen är mot lådan. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Har kollat nu och testat och enligt Realoem så ska hardy skivan ligga i skålen på viberationsdämparen som den tydligen hette :S men när jag lägger den där så kommer den inte ända ner riktigt skumt vill inte sätta ihop allt så funkar det inte så hoppas att någon kan hjälpa mig! Tacksam för svar! |
|
|
Min E30:is har jag alltid kört utan den där skålen. Vet inte vad den ska vara bra för. Jag har inte märkt någon skillnad alls.. eller jo. de blir mycket smidigare att komma åt o bultarna :) Min 518 E34 har ingen sådan heller. |
|
| Hmm det var ju också konstig :S ingen som har bild på hur den sitter? | |
|
Den sitter mellan hardyn och lådan: Länk |
|
| Men som ni ser på bilden som deejaywasp länka så ska hardy skivan ligga i skålen? Det är de jag inte fattar för den passar inte ens riktigt i den :S går inte ner helt sen så ser de ut som att den sutit på kardanaxlen med skålen och botten mot hardy på min (gammalt avtryck) kan detta vara möjligt? | |
| Ser ut som att den ska först träs igenom medbringaren, så att insidan-botten av skålen ligger i mot den sida på medbringaren som är framåt/mot lådan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.