|
|
|
|---|---|
|
Hittar (trots 266 sidor!) inget om just erfarenheter från någon/några som köpt original BMW Performance Kit. -Vad kostade det till slut? -Var det värt det / känns skillnaden? -Är det ungefär +20hk, eller har BMW tagit till i underkant? -Har ni kombinerat med nytt avgassystem / downpipes etc? (Skillnad? Rekommenderas?) Tacksam för alla kommentarer (och nej, just nu kan jag endast tänka mig "godkända" modifieringar... därav är inte Procede / GIAC etc aktuellt!) | |
|
Tror inte att nån här har Performance Kit och det beror nog på att kalaset landar på 22.000 monterat och klart. |
|
Buspelle |
Fortfarande inte någon som har erfarenhet av BMWs Performance Kit? |
|
Det jag hittat som verkar vara en ganska seriös genomgång av just original BMW performance kit är följande: Länk Mycket nöje! |
|
Buspelle |
i94marla: Tack. Intressant tråd. |
Buspelle |
Har tydligen stigit i pris. Kom ett erbjudande att få Performancekittet monterat och klart till det facila priset av från 27.900 kr istället för ordinarie pris från 35.000 kr. Dyra pollar! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
