|
|
|
|---|---|
NeZaN |
Vill facelifta 540in och letar efter Strålkastare med Angeleeyes som liknar original. Det finns ju mycket kopior där ute och jag vill ha den modellen som har randiga blinkersen på sidan. Alla jag sett verkar ha helt klart där förutom Stylabilen, och dom svarar aldrig. Bifogar länk så ni kan se vilken typ jag vill ha: Länk Någon som vet ett ställe där man kan köpa likadana då stylabilen aldrig svarar? /NeZaN |
| Jag skulle beställt från tyskland eller hongkong. kolla ebay.de eller .com efter dom. Hitta några för 200$ (ca 1500kr) ink frakt, antagligen tillkommer nog tull på 25% på det priset och en leverans tid på 2veckor Länk | |
NeZaN |
Tack för svar. Skrev till han nyss och fråga om han kunde åtminstone bjuda på lite fraktkostnader då det var dyrt. Även att han skulle skriva annat pris på fraktsedeln då det blir dyr tull annars :D Man måste ju försöka pruta lite iaf :D |
|
Jag har köpt sådana på Schmeidmann för ett par tusen. BMW CS #5206 |
|
|
Jag köpte precis den modellen + bakljus för 2900kr ink frakt från e-bay. Länk Monterade dem idag: Länk Beemer 4 Life! |
|
| blev riktigt snyggt, hur e ljusbilden o så på dom?? har hört som sagt att vissa eftermarknads ljus har dålig ljusbild. För priset va ju riktigt bra, undrar om de finns i paket med bakljus till touring hmm | |
|
Alla kablar sitter fel i kontakterna och allt känns lite meckigt... har inte kört med den i mörker ännu så vet inte hur ljusbilden är men det ska jag ta reda på snart, Ska in på es den 29:e mars med då får man se. En lite bättre bild efter en tvätt :) Länk Beemer 4 Life! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.