|
|
|
|---|---|
|
Någon som har chippat sin 3.2´a ? Blir det någon märkbar effekt ökning ? Någon som provat olika fabrikat ? Jemej | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Kontakta JW Racing i Sthlm. Klart bäst... |
|
Fråga till Jörgen:Har du själv provat chippa en 3.2L M motor hos jurgen weise eller känner du någon som gjort det? M3-97 |
|
|
jag vet en som gjort det. Han blev hel nöjd.. Jag har själv chippat min M3 3.0 hos jörgen... Lycka till Mvh Ante |
|
|
Hej Ante! vad tar jwr för ett chip till M3 och har du någon address till han? M3-97 |
|
|
MM: Hej Har för mig att jag betalade 2500:- inkl montering hos Jörgen. Han nås på tele: 087454798 Bildelsimporten säljer oxå Jörgens chip dom tar 3000:- |
|
|
Tack för det M3 power! M3-97 |
|
|
Ring 013-121912 för +60hk har tyvärr glömt vad firman heter |
|
| Firman heter Österlunds Motorsport | |
|
Har hört att det ska bli en skaaplig skillnad. Tänker främst på kittet:optimering av styrsystemet (vill få bort ordet chips-trimning) avgassystem, spridare, luftburk. Var sugen men sålde bilen innan det blev av. Har du gjort operationen på din M3:a? |
|
| Jag har funderat men min bil går så pass bra att det inte är någon ide. Jag har provat 5 st 3,2:or och ingen går lika bra som min nya. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.