|
|
|
|---|---|
| Nissan Juke heter eländet. Den är enligt min mening oerhört mycket fulare än Fiat multipla tex Länk | |
Verdi |
Jag tycker den var ganska tuff. Skulle duga bra som andrabil eller nåt. |
| väldigt konstig.. vf släpper dem inte nissan cube i sverige istället... den är ju riktigt cool | |
|
Ful men lite cool också. Men världens fulaste tycker jag absolut inte den är, det finns tuffa konkurrenter i den klassen: Länk |
|
|
Jag tyckte den var ball!! Klart alternativ om man ska ha en lite japansk SUV. Bra mycket coolare än att åka runt i enRAV4 //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Fiaten är fulare. SsangYong har några modeller som aspirerar på titeln världens fulaste. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| håller med fyfan så ful.. tycker de båda två tar hem priset över titeln som fulast ever | |
|
Håller med Stefan om SsangYong... ___ //Ulf |
|
|
Fiat multipla tycker jag, den e fan grotesk! Äger alltid 1 BMW |
|
| OT: är det mercedes motor/drivlina i SsangYong suvarna? har för mig att jag hört att som skall ha lite från ML, någon som kan bekräfta?. | |
| Dom hade det i början men har nu efter hand gått över till egna lösningar för att hålla nere priserna | |
|
Jag tycker det är här världens fulaste: Länk Länk Tror inte att Bruno Sacco varit framme med pennan på just den här... |
|
| pontiac aztec:P och folk undrar varför det gått dåligt för GM | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.