AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.765

Var är alla M5 E39 när man vill köpa en...

Letar efter en BMW M5 E39 från -01 men var finns dem nu när man e sugen. Förmodligen stor dem o vilar i garaget.. Någon som vet vem som har en tillsalu till rimlig slant
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Denna kanske?

Länk

Något högt pris men det är ju förhandlingsbart enligt annonsen.

Sen finns det en röd lågmilad -03:a för 260´. Kan jag också tycka är lite väl högt men är nog också förhandlingsbart.

Kommer säkert ut fler bilar frammåt vårkanten.
bo
44
bockscar
525im -01
Det är nog den oväntat hårda/långa vintern som håller objekten borta från annonsmarknaden..

Manche führen, manche folgen

Lasse Karlsson
Denkan!

Har en 01:a i garaget som jag tänkt sälja till våren/sommaren för att köpa M5 E60. Info och bilder finns under "mina bilar" här på forumet. utöver det som står där, är att framspoilern(plast) är lite "blästrad" pga stenskott + att bakdäcken(sommar) är rätt dåliga och behöver bytas, sen stämmer infot bra.

Är du intresserad och ger ett "fair" bud kan jag tänka mig att sälja redan nu. Hör av dig om du är intresserad!

HA DET!

modolasse
Bra initiativ Lasse!

Jag gillar färgkombinationen lemansblå och heritage karamelläder :-)

BMW CS #1812

Kanske läge att sätta ut en köpesannons?

Alla som har en M5 till salu skicka gärna info och bilder till mig med ditt tele nummer och gäna ett utgåns bud. Det e så typiskt att när man letar så finns det inget och när man köpt dyker det alltid upp någon bil som såg bättre ut osv ..

denkan1977@hotmail.com
Köp min -99 :a, rena klippet. Inga bilder men annons finns här på AP. 109ktr
Fd
269
Fd Mercafreak
Kör nu Mercedes SLK 350 /// AMG

Audi A4 2.0 Ts Avant Q
Länk

Dan Helsingborg
Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Den senaste blir jag lite förundrad över interiören på; varför en träväxelknopp när resten av interiören verkar vara aluminium? Ingen dyr åtgärd men ser konstigt ut. :) Är Silverstone lite blåaktig i färgen?
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Sen har jag en annan fundering; (med anledning av den senaste M5-annonsen) varför döljer man regnumret? Lägger man ut sitt mobilnummer som man kan söka upp på hitta.se så är det ganska lätt att lokalisera bilen ändå.
Silverstone -99:an ser fin ut, mer eller mindre standardutrustad...Priset är något för högt i mina ögon, har även jag en M5 E39 av samma årsmodell, i utomordentligt skick men med betydligt mer/dyrare utrustning, denna bil köpte jag vid ca 13000 mil för 2 år sedan, o redan då var priset under det begärda för denna bil (och då har jag räknat upp priset med 10" för kopplingsbyte eftersom den var obytt, och mycket riktigt så fick jag byta kopplingen till år). Personligen anser jag att Silverstone -99:an är ett OK köp om man får ner priset ca 10%, under förutsättning att den lever upp till det beskrivna skicket.
Jag hade vågat köpa Dans M5 osedd. Silverstone är så snyggt på M5 E39 :-)

BMW CS #1812

"C.Ek"

Man kanske inte vill ha oseriösa spekulanter (tjuvar)? Sen kanske inte bilen står på ägarens adress? Varför måste man ha nåt att dölja bara för att man plockar bort numret? Vid seriöst intresse lämnas säkert numret ut! Jag kommer plocka bort numret på min bil om den nu mot förmodan skulle bli till salu nån gång! Passar det inte dig så leta vidare då. Så kanske du går miste om din bästa affär nånsin. Men nejdå, alla ska gå efter min pipa och göra som jag vill!

E det någon som vet nåt om denna M5 som står i Malmö ..?
Länk
Jo
316
Jonas 320
Audi r8 4.2 R-tronic -09
Porsche GT3RS CS vit -10
Ferrari F430 Scuderia -10
Corvette c5
m3 cab 2004
m3 cab 2000 E36

fan va m5or har gått upp i pris. Köpte min 03 med 10000mil , sv-såld,maxad för 180k, och de var för två år sen, Men sen blev den inlöst av försäkring bolaget, stöld och vandalisering
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.