AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.397

behöver lite tips angående denna bil!

Länk vet ni något om denna?? tycker den är riktigt fult stylad men skulle ta bort allt och ersätta med orginal.. miltalet verkar lågt om det nu stämmer.. vet ni något om denan bil eller säljare??? tacksam för svar
pi
33
pierrelindahl
325ik -88 e30
328 im 98 e36 touring
jag hade nog varit lite skeptisk till miltalet och priset. men d kanske bara e jag. mvh pierre
Visa användare
427
Marcus555
X5 xDrive 40d M-sport -14
Audi A3 SB 1,8 TFSI -18
Efter att ha hängt på det här forumet i flera år så skulle jag aldrig köpa en beg bil i örebro... Vet dock absolut inget om just den här handlaren eller bilen...
För att inte snacka om att den är groteskt ful!

Vorsprung durch freude am fahren
Ls
443
LseBeemmer
Audi SQ5 8R

Tidigare ägt:
BMW 328i -99
VW Golf R32 -04
VW Golf VR6 Syncro -97
BMW 330i M-Touring -04
Audi 1,8 TSQ BSR -00
BMW 320i STCC -05
BMW 320d -09
BMW 340i -17
har hört samma sak om att man ska hålla sig från örebro när det gäller bilaffärer. har dock inga grunder varför.
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Jag brukar aldrig åka igenom Örebro, försöker ta en ordentlig omväg när man ska passera;)

Som du själv skriver, återställa bilen till original är helt rätt. Sen om detta är den bil jag hade valt är tveksamt. Skulle nog leta efter ett finare ex i ett originalutförande. Lycka till med ditt bilköp bmw_jerry.

//Stefan

Mina bilar:Länk
He
15
Helge89
328i e36 -96
borde vara straffbart att sätta en sån vinge på en bmw...
Kolla bara dubbla utblåsen! jävla epa style.
blir inget köp men tänkte ifall bilen var bra så hade den kunnat hamnat inom familjen:P skulle vara en rolig andrabil fast då återställd i orginalskick eller möjligtvis med m-paket.. tycker att miltalet verkar alldelles för lågt eller vad säger ni??
Mi
12
Mikael73
530d Touring
Samuel Karlssons Bilar AB, finns i Lindesberg och inte i Örebro... Dem är auktoriserade återförsäljare för Ford eller Kia har för mig....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.