|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter en M3:a och tänke kolla på denna. Undrar om nån vet nåt? Länk | |
|
Min gamla M3'a. Pm'a de frågor du har. Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
Är oxå lite nyfiken, förstår inte varför ni ska ta frågerna igenom PM? Den ägaren har väll inte haft bilen så länge, därför jag blir lite misstänksam tyvär. |
|
|
Ceroz: Alla M-bilar är ganska dyra och äga i form av föräkringskostnader och service vilket många ägare ibland inte fattar förräns de handlat.....tyvärr DÄRFÖR blir de ofta vandringspokaler med många ägare som följd... |
|
|
Eftersom att jag inte äger bilen vill jag heller inte uttala mig offentligt om bilen. Det är mellan dig och den eventuella säljaren denna diskussion bör gå. Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
Varför sätter man nummerskylten mitt i luftintaget till Ac-kondensorn? Såg inget vidare ut. Micke Länk |
|
| ja kyler kanske bättre, haha, efter att man krockat sin m3 så ska man köpa en skylthållare kostar inter mer än 500kr, eller så kokar bilen och de plockat bort termostat, och sen sätter man skylten där för att värmen inte ska ner När man e på motorväg, | |
|
Jag har ringt på den här annonsen. Skulle åkt upp och kollat också men det blev aldrig av pga en annan bil som kom imellan. Skulle inte finnas mycket att anmärka på enl. säljaren. Jag tyckte att säljaren gav ett seriöst intryck, det fanns schyssta vinterdäck på originalfälg 18". 19" M3 E90 fälgarna var inte original men även de hade nästan helt nya däck. Rätt utrustning enligt min åsikt, tråkigt att det inte är en -03 så den hunnit har fått facelift. Men man kan inte få allting här i världen :) |
|
|
Jag ska titta på den under helgen, har inte haft tid i veckan. Lika bra o se det med egna ögon och bedöma där efter. |
|
| den e 2001 inte 2002 | |
|
Jonas 320: Jag skulle säga att det är en typiskt 2002:a. Bilen är uttagen 2001 men av modellår 2002, tillverkad november 2001 = modellår 2002. // Erik |
|
| ja tittade på reg numret bara S=01. T=02 | |
|
En polare till mig ska sälja sin -03a. Han har inte satt ut den ännu, han hade väl tänkt sälja i vår. Den är svensksåld och har gått 7000 och har det mesta i utrustningsväg. Dra ett pm om du är intresserad så kan du få hans mail/nummer. Tror han har tänkt sig runt samma pengar som den där va i annonsen. |
|
| Micke169/Jonas 320: Jag placerade min skylt där när jag hade en M3:a.. Det hindrar inte luftentillförseln öht, samt att jag inte ville borra hål för skylthållaren i min nya, fina CSL-front :-) | |
|
DennisH, Titta noga på den bilen vi snackar så så ser du 3 hål. Så de har inget med din csl front o göra, |
|
|
Jonas 320: Kankse uttryckte mig lite löst... Den skylten sitter exakt likadant placerad som den gjorde på min CSL-front.. Och det hindrar inte lufttillförseln öht. Det som hade med min front att göra va att den va nylackad (CSL/orginal-front spelar ingen roll) och att jag inte vill borra hål för skylthållaren i den.. Därav valet av placering som återigen inte hämmar luftflödet öht. Blev det klarare nu? |
|
|
DennisH: Är luftintagen i stötfångaren bara fejk? Personligen tycker jag att det ser betydligt sämre ut med nummerskylten i luftintaget eller fejk"luftintaget". Micke Länk |
|
|
Micke169: Nej, dom är inte fejk. Däremot hindrar inte regskylten att det kommer in tillräckligt med luft. Så man kan säga att dom är liite fejk eftersom "hålet" är betydligt större än vad som krävs. Kan hålla med om att det inte ser helt 100 ut med skylten där. Men jag valde mellan det och att borra hål för skylthållaren i min nya front.. I början sket jag i att ha regskylt fram öht, sen kom tyvärr lagens långa arm ifatt mig i form av en 1500:-:ors bot.. Då blev det luftintaget som fick agera skylthållare:-) Mvh Dennis |
|
|
DennisH: Man kan köra med dubbelhäftande tejp, funkar bra :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.