AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.577

Ngn som vet ngt om den här M3an?

Ji
25
Jim77
325i Touring E91 -06
Hej,är intresserad av den här M3an..
Tänkte bara höra om det är ngn som vet ngt om den här på forumet?
Länk

Mvh
St
255
Strebers
E30 325 cabrio -90
E34 525 touring -95
Verkar ju skumt med en 02a med motor å drivlina från 03??
Av vilken anledning är de så?

E30 325 Cabrio -90
E34 525 touring -95
Ji
25
Jim77
325i Touring E91 -06
Har inte frågat det än..
Tänkte kolla här först om det va ngn som vet ngt.

Mvh
Tydligen import från Lettland/Estland.
Carbonsvart från början och omlackad till Alpinevit, motorn kommer från en Phoenixgul M3.
Ji
25
Jim77
325i Touring E91 -06
Aha ok.. Låter sisådär i mina öron..Kan ju va fin ändå iof..
Hur vet du det där?
Ngt mer man bör veta?
Tack för svaret!

Mvh
ou
22
outlaw
Bmw 330d 2010
audi a3 sp ouattro 2007
Låter väldigt skumt varför ta in en bil därifrån , lr e de så att alla delar å liknade kommer från sverige från början ! Har ju varit en del bilar som försvunnit dit tyvärr ! Men visst av bilderna å se så är den ju snygg å ser bra ut !! Men får lite ihop plock känsla av denna bil å text i annons , omlackad annan drivlina ( Varför bytt ) Men visst ägaren hänger här så han kanske kan berätta mer , hur lr hur så e de en snygg bil å titta på !!
Hej där! tänkte jag skulle regga mig pga den Alpinevita m3an. Jag va nämligen först uppe o kolla på den igår och fann den riktigt skum. Jag vill inte ta det så alla ser men liksom bilen känns som en stor lego bit.

Först o främst gick inte hans bil igenom besiktningen pga att den va alpine vit och vid dörren färgkoden står det att bilen e carbon svart , sen samma sak i service boken. Jag tittade runt bilen och ner i motorn och såg att den va lackad där med. Men enligt han så är bilen vit?! dock vet jag inte om han e helt korrekt ute. Dock så blev jag skeptiskt till detta , sen e motorn och drivlina från en phenix gul m3a som sagt, ännu mer skumt. Sen funkade inte vänstra framlyktan, sido spegeln va krossad , sen va nyckel hålet till bagageluckan inte ens passformad med csl luckan. Sen finns det inget dokumentär på bilen om vad som e gjort med den eller ej utomlands , han sa själv att bilen har varit i frankrike "tro han
" , tyskland och sen estland. Ok
"tänkte jag", dock frågade jag om M-testa bilen i jönköping men då sa han
"hos dem idioterna, det kan man inte lita på" men det handlar ju om att få veta om bilen har mer fel. Så han vägrade där också. Sen började jag undra när jag åkte hem varför taket e solid lackat svart. eftersom bilen va carbon svart i början ?! , så varför lackar man taket ytterligare 1 gång i solid svart?. Han hade iaf ingen koll på den och bilen avslöjar sig rätt mycket.

Jag vill inte låta elak på något sätt,eller dömma ut någon. men liksom kan man inte va så pass ärlig att säga ändå att det e något skumt med bilen och jag vill bli av med den än att liksom låter otrovärdig på nått sätt. Jag e själv ingen person när det gäller att pruta eller kunna konfrontera sånt här. Men bilen känns inte rätt asså.
Sen om jag har rätt eller fel , det undrar jag med. Men detta e vad jag kände just igår.

Asså jag finner han som att han bara vill bli av med den för att han vet att det e något filurt med bilen. Det enda han kunde ta fram va det han hade gjort med bilen och att han hade ringt en snubbe från larmtjänst eller vad det heter för att kolla upp bilen. Och servicen.
Det är inte de att han som äger bilen nu att det e han som har gjort något utan att själva bilen i verket e nått skumt med, jag blandar inte in själva ägaren i affären i sig. Men om man vet något så tycker jag ändå att man skulle kunna va så pass ärlig - för visst om man hade köpt den så hade det blivit mycket svårt att sälja den. Och bilen för mig är en dröm , liksom en alpine vit m3a , med csl look ... fy fan säger jag. det är min störtsta dröm.
Ji
25
Jim77
325i Touring E91 -06
Ok,Tack så mkt!
Det räcker för mig så där...
Hoppar över den!
Mvh
Ji
25
Jim77
325i Touring E91 -06
Min största dröm också,va därför jag blev eld o lågor när jag såg den..

Mvh
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Tråkigt men det verkar ju som man får akta sig för objektet. Blev själv sugen pga färgen :P.
De
52
Desmo
E91 Touring
En snabbkoll visar att telefonen går till R. Thorbergs Bil i JKPG ! Är bilen ställd på honom eller firman?

Fanns även med på M3E30.se, Länk
Han sa att det va hans privata bil.
Annonsen bortaplockad.
Märkligt. Vet att han läser här i autopower så.
Finns ej på blocket heller , antingen så e den såld eller så e det något annat.
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Nån som vet vart den tog vägen??
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Lettland? ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.