|
Sida 9 av 13
|
|
|---|---|
| Lugnt det är bara att ringa du har ju mitt nr så..Märkligt att det tar så lång tid,,,men det kommer säkert snart..roliga är att jag fick hem den på en vecka när jag beställde till fram. | |
Gee |
Pengarna har ju dragits från mitt konto iallafall, du behöver nog inte oroa dig dem ska ju trots allt packa och skicka 10 kit, catch_me beställde du från samma återförsäljare? |
|
ja det är ju precjs därför jag oroar mig. Vi fick ju info om att pengarna gått fram bra mycket snabbare när vi beställde dynavin. Så lite feedback hade ju inte skadat nu känner jag. Mina pengar har ju också dragits, men det är ju självklart då det är förskottsbetalning. Om han sen skickar kitten är ju en helt annan femma :P |
|
| Jag beställde via MDS dom beställer från fabriken om jag har förstått det rätt | |
|
Jag tror inte heller att det är några problem, men om vi inte har hört något i morgon kan vi ju skicka ett mail till Frank och fråga hur det går. Men det tar nog ett par dagar att få över pengarna till dem och det är väl inte helt orimligt att det skulle ta en vecka innan de har skickat dem till oss. Allt kommer nog att gå bra, men jag kan ju ha fel ;) |
|
|
Det känns onödigt att spekulera i hur snabbt pengarna kommit fram och om firman ska ta 10 högtalare och smita....- tillåt mig småle Så vitt vi vet så kan kiten lika gärna vara i Sverige. Men för er sinnesro så kontaktar jag honom direkt och tar reda på hur statusen är.. |
|
| Inom kort skickas paketen ut. Lite dröjsmål från leverantören. | |
| Grymt! | |
|
Om det är någon som ångrat sig och fått ett kit till coupé/cab över så är jag helt klart sugen! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
Gee |
Bmw-lelle skickar han ut leveransinfo etc. när paketen skickats? Han lär ju ha fått in alla pengar nu. Så då verkar det hänga på Rainbow nu om jag förstått det rätt? |
|
Han skickar nog ut leveransbekräftelser när de har högtalarna på sitt lager. Så det är väl bara att vänta tills dess om de nu har förseningar i leveranserna ifrån sin leverantör. Vi har inte mycket annat att göra, det är bara att luta sig tillbaka och vänta på att vi får höra något. |
|
|
Det är leverantören (RB) som dragit ut på tiden.Han väntade vissa av dom igår och resten nån dag till. Han skulle maila till er i takt med att han skickar ut dom,alla pengarna har inkommit som jag förstod det. Han beklagar fördröjningen, dock utom hans kontroll. Var inte oroliga, de är på väg. |
|
Gee |
Super Bmw-lelle, tack för all hjälp! |
|
Kanon! Återigen, tack Bmw-lelle! |
|
| nån som fått ett mail åtminstone? Tycker detta tar lite väl lång tid faktiskt.. | |
| Tydligen saknas det nån distansring för några bakkit. Bad honom maila er direkt så det inte behöver gå genom mig. Det är RB som strular och inte firman jag rekommenderade, bara så ni vet. :/ | |
|
Ja nu fick jag ett mail. Bra att man vet vad det är som försigår i alla fall även om det dröjer låååång tid :P Tack igen för infon Lelle! |
|
|
Nu vart jag nyfiken,vadå för distansring?Jag fick inget sånt. har dock Sedan |
|
|
Jag fick följande info från Frank på EHO i onsdags: "the problem is that there is one plate missing which is needfull for fixing the tweeters from the rear system. rainbow told me last friday the item will arrive, i have talked wioth them again this morning, now they told me 5 of may ( but they have promised this date should be definitiv the right one), i have all front systems in my warehouse, just waiting for the rear-speakers. sorry for the delay, but i just can believe what rainbow tells me and than tell you that....." |
|
|
Det som är lite extra spännande i det han skriver är att bak finns det ju (vad jag vet) inga diskanter och ska inte heller behövas några plattor för att fästa dem. Nåja, det kan ju vara en felskrivning (läs två felskrivningar) som skulle kunna förklaras med att han verkar inte vara så van att skriva på engelska. Vi får väl vänta tills nästa vecka och förhoppningsvis får vi höra något ifrån honom på onsdag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.