|
Sida 5 av 13
|
|
|---|---|
|
PM skickat! Hoppas vi kan få fakturan under veckan, för jag åker till staterna på fredag morgon och blir borta två veckor. Jag har dock hört rykten om att de har internet där också, men det vore smidigare att fixa det innan jag sticker. |
|
|
PM skickat! Lelle är kungarnas kung :) ! Stor eloge till dig för det du gjort för oss! |
|
| PM skickat | |
|
Då har jag fått och vidarebefodrat allas uppgifter. Tyvärr skall företaget på en tuningmässa från Onsdag till Söndag så det kan tyvärr dröja till efter dess innan ni får fakturan. Är det nåt ni undrar över så PM:a mig. |
|
| Aj aj.. Men den som väntar på något gott :) | |
| Hmm...fick just info att Rainbow endast har ett kit klart för lev. Resten i början på April . | |
|
Extra rabatt extra rabatt!! Haha... Men ok är väl bara att vänta lite då. |
|
| Han skickar inte ut nån faktura förrän de är lev.klara. Om nån hoppar av så får ni skriva det här i tråden. | |
| Jaha, där ser man :) Ingen fara på taket för min del. Blir bra med lite pyssel till våren :) Bara det inte kommer en faktura en månad i förväg så är det cool lugnt | |
| Funkar kitet till E39-touring -00? | |
| mangan75: Nej men jag håller på att kolla totalpriser till E39, återkommer. | |
| PM skickat | |
| Ledesen men jag hoppar av då jag satsar på Dynavin istället. | |
|
Hey grabbar, grabbar! Hur kan jag ha missat det här? Finns det fortfarande plats för en till? |
|
| pma bmw-lelle. Vet inte om han har beställt antalet, men det måste gå att ordna då vi inte fått nån faktura eller bekräftelse. | |
|
Kanske det inte blir så mycket förändringar om nu catch_me hoppar av? Jag drar iväg ett PM till Lelle och ser om jag får vara med. |
|
| Mjo, han har ju en sedan, och du har en coupe. Så en ändring lär det ju bli i alla fall. Men det ska nog gå att lösa. Dom borde ju vilja skicka så många kit som möjligt. | |
|
Sådär, nu har jag skickat iväg ett PM till Lelle. Wow, grymt att det äntligen blir av, jag var lite besviken på att den gamla Rainbow audiotråden dog ut och sen har det varit så mycket annat på gång. Men så hittade jag den här tråden idag. Grymt! Är riktigt riktigt sugen på att göra något åt stereon i bilen. Vintern är ju bara en transportsträcka till nästa sommar och då är stereon ens enda vän. |
|
| Köpa en Dynavin kankse om du vill fixa sterion oxå.. | |
|
Jo, jag såg den och den verkade ju grym. Dock har jag redan navigator. Hur som helst, det var en sak som jag fungerade på när jag läste specen. Den vanliga Business stereo-delen är som jag har förstått det 6-kanalig där man har separerat de fyra högtalarna i framdörrarna. Hur kommer det att fungera när man kopplar in en fyrkanalare där? Hur som helst, jag håller tummarna för att Rainbow har fixat ihop ett grymt kit och ska nog börja där. Du får dra igång en tråd och berätta vad du tycker om Dynavin när du har köpt din. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.