AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
73.049

Rainbow uppgraderingshögtalare till E46 Gruppköp?!

Sida 4 av 13
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Japp, ett fram till mig. Coupe.
För visst är det så att det passar i en M3 utan HK?
Fick helt plötsligt för mig att dubbelkolla det... :)
An
33
Anlo
F40 118i M -20
Jag är med, Sedan Fram & Bak.
Gee
Det gör det absolut Impnaz, jag har själv en 330 Coupe och tänker chansa på att Rear till Sedan dvs. hatthyllehögtalarna funkar bak även i Coupen, då jag enbart har 2 högtalare i hatthyllan bak som ser ut att vara samma som i en Sedan med standard audio paket.

Jag drar iväg ett PM till Lelle och ber han skriva i tråden hur han vill att vi ska gå tillväga.
Jag kontaktar honom i morgon så ska vi bena ut detaljerna.
Kan nån av er sammanställa de kit ni ska ha vad gäller sedan/coupe & fram/bak här i tråden eller i PM så får jag med den infon på samma gång.
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
surt man inte kan haka på just..mycket frestande men nåja..får väl ta de nästa sväng då

Hoppas ni blir nöjda er as =) höhö
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Gee: Va faen...jag skulle ju också gärna uppgradera bak...men det är ju attans att klura ut vad som passar. Du menar på att sedan högtalarna funkar bak på coupen? Man kan ju tycka att det finns en anledning att det står att det bara passar sedaner väl...?
Gee
Haha Impnaz, jo visst är det det, jag gör en chansning dock vill tro att anledningen till att de bara finns till Sedan är att det finns så många olika Hifi paket, jag vet att på vissa Coupér har man högtalare även i sidorna bak etc jag kollade upp mina högtalare i hatthyllan och får det till samma som sitter i dörrarna fram och sedan rear kitet består av två sådana högtalare vad jag förstått.

Som sagt en vild chansning från min sida men går den hem är det ju klart värt det. Om du inte vill chansa nu kan du ju ta front och sedan om jag lyckas kan du ju be mds ta hem ett rear kit det lär bli ca 1700kr extra då.
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Vilken högtalar-djungel! Men ok, jag har också 2 i hatthyllan så det bör ju vara samma mao. Äh, jag chansar också! :) Who dares wins!!

Alltså vill jag ha:

1st Front coupe + 1st Rear sedan

Pepp!

ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Härligt grabbar! :) Har ni skickat sammanställningen till Lelle än?
Sjukt pepp jag med! :)
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Jag skriver en sammanställning här ut i fall att..

eerily: Fram & Bak Till Sedan
Gee: Fram Coupé & Bak Sedan
Impznaz: Fram Coupé & Bak Sedan
Anlo: Fram & Bak till Sedan
Sfi: Fram och Bak till Sedan (Inte hört nåt från Sfi, så jag drar ett PM så får vi se)
Catch_me: Fram & Bak till Sedan

Här har vi nu 12 kit ! :)

Är det nån som har några invändningar om detta så säg till!
Kanske ska var och en PMa till Lelle så att alla får ge sitt godkännande?
sf
44
sfi
330i -03
jag är fortfarande på. Fram och bak till sedan. Ska jag skicka uppgifter till någon?
Jag tar kontakt med säljaren och anger det antal och utföranden ni angett så återkommer jag efter det.
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Härligt Lelle :) Du är en pärla!
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Har du hört nåt Lelle? Är taggad som tusan! :)
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Lelle hur går det,hur långt har vi kommit?
PM:a mig för info.
Då han inte vill ha med slutpriset i denna tråd så får ni det genom att PM:a mig. De som fått priserna bör känna till att valutan är EURO, dock blev jag osäker på om även frakten ingick i de priserna, återkommer så fort jag får besked om detta.
Som det verkar är ni sex personer som vill genomföra köpet.
Om var och en av er PM:ar mig dessa uppgifter vore det bra:

1: För- & efternamn
2: Fullständig adress
3: Email adress
4: Det/de högtalarkit ni skall ha. (fram/bak, sedan/coupe etc.)

När jag fått in alla era uppgifter så mailar jag över det till firman sen får ni en faktura per mail av honom. När alla betalat så skickar han ut grejerna. Förslagsvis så ser ni till att betala ungefär samtidigt.
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
PM skickat! Bmw-lelle är kung!!
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
F.........n Va bra du är.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.