|
Sida 2 av 13
|
|
|---|---|
| Får ni ihop 10 KIT, så PM:a mig så kan jag hjälpa till. Firman är seriös och tog garantijobb utan att knussla. Betalade då frakten t&r!!! | |
|
Vi är uppe i 7 kit hittills va? Gee du ska bara ha ett va? Jag, sfi och catch me ska ha 2 var. Kom igen flera nu =) |
|
| Kan man ta det på avbetalning tror ni? | |
| hmm. Känns ganska så tveksamt faktiskt :P Lelle kanske vet! | |
| Alltså inte för att vara sån men med den rabatten så är det full betalning,kan inte tänka mig något annat! | |
|
Ja precis. Tycker inte vi ska krångla till det med nåt sånt där. Kan vi få till det med hjälp av lelle och den rabatten så får man fixa fram pengar. Det är en riktigt bra deal! |
|
| Okey fråga kan man göra...men hur gör vi med leveransen då? jag bor i Stockholm | |
| Hur blir det med leverans? vad blir slutpriset ink frakt i sek? 229 euro.. | |
| Ja precis, det kommer ju behöva skickas runt i alla fall. Jag bor i dalarna.. Ingen mer som är sugen eller? Lelle, va det strikt 10 kit för att få rabatt` | |
Gee |
Undra om man skulle kunna använda Sedan kitet bak även på min Coupe jag har bara två högtalare bak i hathyllan, ska kolla upp hur stora dem är |
| Hur ser det ut Gee? Och hur ser det ut för oss andra, är alla fortfarande med på denna gruppbeställning? | |
Gee |
Får vi inte ihop 10 kit kan vi ju beställa av MDS men får vi ihop 10 tycker jag att den tyska sidan verkar kanon. Så det är väl bara att vänta och försöka få ihop 2 personer till 1. Gee, Fram Coupe 2. eerily, Fram & Bak Sedan 3. sfi, Fram & Bak Sedan 4. catch_me, Fram & Bak Sedan 5. Hur ser det ut för hokan.j / Impnaz och tyng är ni intresserade? |
|
Tänkte att Polyphony skulle dyka upp här med visat intresse. Han är också sugen på att uppgradera sitt ljud, och då rör det sig om två kit till sedan. Då har vi ju nio i så fall. Fan, vred upp volymen på vägen hem från jobbet idag och skulle njuta av lite hårdrock. Fick nästan ta fram en näsduk och tårka tårarna istället. GUD vilket uselt ljud.. MER RAINBOW TILL FOLKET! |
|
|
Tjena! Jodå, jag är fortfarande intresserad. Däremot vill jag gärna veta exakt vad som gäller med priser och logistik tex. innan jag skriver på, om man säger så :) Färdiga priser med rabatt, porto, hur sköts betalning och leverans? Mängdrabatt är trevligt, men kan bli krångligt. |
|
|
Då jag själv inte skall köpa nåt kit orkar jag tyvärr inte sätta mig in i detta varje dag. Men får ni ihop 10 kit eller mer så är det väl bara att jag, ELLER NÅN AV ER, mailar över en lista med namn,adress,telefonnummer,bil- & års-modell,fram/bak-kit, samt viktigast av allt emailadress. Sen får han emaila ut en faktura i PDF-format med SWIFT/BIC & IBAN till var och en av er. Frakten får var och en betala för sin egen beställning. Svårare än så är det ju inte, eller? |
|
|
Ja, men hur många kit ska du ha då Impnaz? Vi lär få ihop en komplett lista på MINST 10 _kit_ . När det är klart så kan vi fastställa en lista som vi kan maila till Lelles kontakt och då få veta vad det slutliga priset blir, eller hur? "SWIFT/BIC & IBAN " säger inte mig nånting faktiskt :P Men menar du att din kontakt kommer att kunna fixa frakt till var och en av oss, mot avgift så klart. ? Det låter ju bra i så fall! |
|
| Ja, han skickar för enkelhetens skull ut rätt kit till rätt köpare. Borde vara både billigaste och smidigaste sättet då man ju slipper frakta inom Sverige också. | |
|
Ok, men det låter ju relativt smidigt. Ett framsystem är det som gäller för mig isf. |
|
|
Vilket innebär att vi är uppe på 8 kit alltså. Så en till glad köpare av två kit eller två köpare av varsitt framsystem! Ingen med en E46 Sedan/Touring som är less på ljudet? =) |
|
|
Vad blir priset för 2 Kit? Jag har bara skummat igenom era posts men jag ska kolla lite mer info ang. installation och se något youtube klipp. Återkommer lite senare! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.