|
Sida 10 av 13
|
|
|---|---|
|
Detta känns lite halvknepigt faktiskt :P Hejja Tyskland, bring us the speakers! |
|
|
Eho ska ju vara seriösa, men finns inte sakerna på lager är det inte mycket mer att göra än att vänta för dem heller, men det har ju passerat ganska lång tid sedan vi bestämde oss för att beställa och sedan vi betalade har det ju snart gått en månad. Håller tummarna för att vi får allt snart. Det dåliga ljudet har aldrig irriterat mig så mycket som det har gjort sedan jag bestämde mig för att beställa de här Rainbow högtalarna ;) |
|
| Jag beställde separat från Electronik handel den 16e april och fick mail att de har skickat den 28e. Beställde bara fronthögtalare till Coupe. | |
|
Ahh, skönt då vem man ju att de lever. Nu blir jag mycket lugnare! Skönt! Otto, kan du inte berätta vad du tyckte om högtalarna. Blev det stor skillnad när du bara bytte framhögtalarna? Det kliar verkligen i fingrarna. Ge oss ett utlåtande om vad vi har att förvänta oss :) |
|
|
Ja jag vet inte vart de är riktigt, förväntar mig att de dyker upp i mitten på nästa vecka. Men utlåtande kommer när de sitter i :) |
|
|
Med lite tur så skickas våra högtalare i veckan, men sen har ju ju precis som du ett par dagar till när de skickas ifrån Tyskland. Men jag tror att det inte bara är jag som skulle uppskatta en preview på vad vi har att vänta :) Hoppas att du får leveransen snart! |
|
|
Inte för att låta negativ men beställer man inte hela kitet alltså båda fram/bak då leverar inte högtalarna som de ska det upplevde jag iaf..för att orginala högtalarna hänger inte med,det kommer ni märka dom som har beställt bara fram eller bak. lycka till |
|
|
Catch, jag tror inte det är någon annan än du so har provat att bara uppgradera bak ;) Men nu är du ju i fas igen i allafall sedan du köpte till kittet fram också. Faktum är att jag fick höra när jag ville uppgradera i min förra bil ifrån MDS att det viktigaste är framsystemet och att med ett bra framsystem skulle bak inte påverka lika mycket. Nåja om Otto blir besviken kan han ju också precis som du köpa till det andra kittet också (om det nu passar till Coupén) många verkar det i allafall bli som köper Rainbow högtalare helt plötsligt :) |
|
|
Visst är det så håller med om att fram e viktigare eftersom det är där man lyssnar när jag köpte fram blev ljudet mycket bättre...Ska tilläggas att det är mycket bättre bas oxå. lycka till folk,hoppas ni får era högtalare snart och blir nöjda |
|
Gee |
Du kan inte jämför att enbart byta högtalarna bak med att enbart byta dem fram, som godich säger så är det framifrån ljudet bör komma och det är också det ljudet du upplever mest som förare etc därav lär du ju ha märkt att front systemet inte riktigt hängde med. Hoppas nu vi kan få våra högtalare snart, Visst vi tjänade en slant på att beställa som vi gjort men det är 2 månader sedan vi gjorde detta nu. (Skyller absolut inte på Bmw-lelle eller Eho) men man börjar ju fundera lite kring Rainbow. |
|
Idag kom det ett paket :) Länk Länk Bara att vänta tills helgen för att montera in dem om jag inte får ett ryck att fixa det innan. Hur mycket rabatt fick ni som beställde i gruppköp? |
|
|
Aaaaah! Jag blir helt galen! Här sitter jag och väntar medan Otto däremot inte bara hånar mig (med bild bevis till och med) och om det inte skulle vara nog så tänker han vänta med att montera dem ända tills i helgen... Jag tror att jag måste lägga mig ned en stund ;) Nåja, grattis Otto! Det kommer nog inte dröja så länge innan vi också har våra paket liggandes på det lokala postkontoret, men jag tvivlar på att jag kommer kunna skryta med lika god självdisciplin som du, jag kommer nog att bli tvungen att lägga allt annat på hyllan och börja montera direkt. Tack för bilderna föresten, vad fick du med i paketet förutom högtalarna? |
|
| Det var bara högtalarna, installations anvisning och lite skruv. Regnar det inte imorgon så blir det nog montage ändå. | |
| ¨Hur sjutton kan vissa få högtalare från rainbow när vi inte får det pga att det fattas delar hos rainbow själva, och inte vår ÅF? Borde väl va lika för alla, eller? :S | |
| För att det var kitten bak som saknades, de andra front kitten hade de själva i lager. | |
| Nu har jag fått kolli. jippii!! Dock så kan jag inte söka på det än, men det kommer :) | |
|
Åhh, vad har jag gjort för att förtjäna denna väntan ;) Med största sannolikhet har de skickat iväg alla våra paket idag då, men jag har inte fått någon bekräftelse ännu. Men om ett par dagar kanske vi har våra paket väntandes på Posten. |
|
|
Hehe,, är som lilla julafton i denna tråd nu =) Blir också lite sugen på ett Rainbow fram-system faktiskt. |
|
|
Det är ju få som faktiskt har sett eller hört något Rainbow system verkar det som, men det är väl lätt att ryckas med. Jag har nog varit på din nivå och varit lite sugen det senaste året, men det var först för två månader sedan som vi beställde våra högtalare som det verkligen började klia i fingrarna. Det är ju egentligen helt otroligt att det har tagit så lång tid, men ni vet hur man säger. Den som väntar på något gott... Men spacco, vi får väl se om du blir mer eller mindre sugen på ett Rainbow kit när folk faktiskt har fått sina högtalare och berättar vad de tycker om dem. |
|
|
Va tusan, jag kan inte söka på mitt kolli! Nån annan som fått kolli för dhl? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.