|
|
|
|---|---|
| hej min sätesvärmare är konstig på min e39 när man slått på den lysser lampan grön några sexunder sen slocknar den och det blir ingen värme det är som den stänger av sig själv detta gäller förarsidan för passagerar sidan funkar som den ska. någon som varit med om det här tacksam för svar om ni vet hur jag ska fixa det Mvh Henrik | |
| Har samma problem, har inte orkat titta på det. | |
|
Låter som jordfel. |
|
| Det är väl snarare så att slingan tyvärr är sönder och den stänger av automatiskt, den lyser ca 1-2 sekunder? Hade samma bekymemr med min gamla e46, kostar ca 5000 kr att laga då slingan sitetr integrerad i sitsen, dochk hade jag skinn så det kanske drog iväg i pengar. Löste det med sittunderlag de kallaste dagarna och sålde sen bilen... | |
|
jag har också skinn och slingan gick av i ryggstödet, köpte helt enkelt en slinga anpassad för tyg stolar, rev bort skinklädseln och satte dit den nya slingan, kontakten stämmer också :-) funkar bra, tar lite längre tid för att få upp värmen men fungerar iaf. och nu slipper man se den gröna lampan slockna efter några sekuner. ######## # PAJALA # ######## |
|
| Hva er tyg stolar? | |
|
stolar som har tyg klädsel istället för skinn ... på skinn så är värmeslingan insydd i skinnet och går inte att byta ... på bilar med tyg klädsel så finns värmeslingan att köpa som separat artikel. ######## # PAJALA # ######## |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.