|
|
|
|---|---|
| Browsade genom annonserna här på sidan. Verkar som om det är läga att sälja min bil och köpa något nyare. Har jag sett fel eller är det fler som har uppmärksammat detta? | |
|
323-an verkar vara grymt svårsåld. Min svärfar har en -96 coupe, och det är stendött i telefon (begär 100 KSKE) En 325 som är 94-95 ligger ofta på samma pris. Vilket är synd, då 323 motorn är en mycket trevligare bekantskap än 325. 328 är mycket mer lättsåld. //Marin |
|
| Är det överpriser på 325 jag tycker dom begär hutlöst med pengar för en 93-94 | |
| E 36/ E46 är hutlöst dyra... så länge folk betalar så håller ju priserna sig uppe... nej satsa på E34 eller E38 då för du både plåt och motor för pengarna!! | |
|
kan det inte helt enkelt vara att bra bilar =bra andrahandsvärde? håller iofs med att fina e-36 or inte gått ner många kronor de senaste åren . /kalle |
|
|
Kan det vara så att körglädje också kostar? ;) Vill man ha plåt och motor kan man köpa en jänkare.... Tillgång OCH efterfrågan styr som sagt många gånger förr. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Det är ju fritt fram att begära vad man vill för bilarna, 323-ägare kanske överskattar sina bilar (eller gjort en dålig affär när dom köpt den) En 323 är ju knappast mer värd än 328. Skulle jag välja mellan dessa bilar med samma prislapp är valet lätt. Off-topic kanske men... Anders S : Körglädje finns det så det räcker i jänkare, du har aldrig åkt/kört någon jänkare alltså? (Är inte så våldsamt mkt plåt i tex Corvette och Camaro vad jag vet?) |
|
|
Har ärligt talat aldrig kört en amerikansk "sportbil", däremot lite mer vanliga jänkare. Jag blir lika besviken varje gång. Sen är det väl kanske individuellt vad man betecknar som "glädje under körning". Vad jag menade med att köpa jänkare var, att vill man betala för hur många kilo man får för pengarna så visst, jag själv betalar för det jag helst vill ha. Tyvärr kan man väl säga då det är en nackdel för mig då jag köper bil eftersom tex 3-serien betingar ett högre värde än en 7-serie när den är begagnad (av dom modeller som intresserar mig). Corvette har väl hela baken full av plast?, så du har säkert rätt! ;) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
| Pär : "Wrap you ass in fiber-glass" eller hur var det?!?! och visst Pär: Full platta med V8/V12 kärra ( av valfritt märke) är något rent perverst läckert..... | |
|
Anders S: i Corvette är karossen i stort sett enbart av glasfiber, Camaro har front och bakdel i plast. Gasar-Magnus: Har också hört någonting om "Nothing beat cubic-inches" men jag förstår inte vad dom pratar om...*asgarv* Att jämföra en jänkare med V8 med en ettrig liten 6-cyl BMW är ungefär som att jämföra en HD med en japansk plast-racermotorcykel. Båda är kul att köra på sitt sätt... Fan va jag saknar min 328! Någon som vet av någon 323 eller 328 E36 till vettigt pris? |
|
Kowalski |
Pär:an - Kolla med Marins svärfar! Se inlägget ovan i denna tråd. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 |
|
Pär:an U got mail. //Marin |
|
Zäta |
Kolla 323:an Länk är denna värd sitt pris eller ??? |
|
EH JAH ! bara att handla... |
|
|
Det här är väl ganska bra pris eller ? Länk |
|
| upp! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.