|
|
|
|---|---|
| hej någon som vet vart man kan ta olja till turbon på 535? kör dock med 745-ans oljefilterhus man kan kanske ta de där i från? mvh | |
|
bara att borra 1 hål där det är någolunda slätt och lite mer gods och oljetryck... sedan gänga det till t.ex. M12*1,5 |
|
| I filterhuset? tack för svar | |
|
där har du väl tryck? :) annars så har du väl orginal oljetryckskontakten... ur med den, i med ett t-rör och sen har du en extra utgång |
|
| tar nog oljekontakten vet du vad där ska sitta i sidan på filterhållaren ? (mot fronten) | |
|
vet inte hur det ser ut på m30 motorn tyvärr... kolla på realoem.com annars |
|
| Ta ur oljekontakten funkar men är inte optimalt, ska det bli "rätt" så ta det ur filterhuset som du fått tips om redan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
