|
|
|
|---|---|
| WTF! Apbillig turbo? Länk | |
| Passa på nu allesammans imorgon kan det vara för sent. | |
| Ja, verkar vara ett jäkla drag efter den i denna tråden iaf! :D | |
|
Nackdelar o ligga på vägen ibland,nån som har en dump?? Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Enligt min cache: Bmw 2002 turbo 74 års samlarbil | Kalmar | Blocket - 22.53 Sällsynt bmw 2002 turbo som endast gått 9600 mil med ENDAST en brukare sedan ny har stått avställd sedan 1997. Besiktigades 2008 men har knappt körts efter. Nya däck,samt påkostad ca 30000kr inför besiktning.ny besiktning kan göras innan försäljning.... Telefon martin olofsson En silver/grå bil med stripes. Tror begärt pris var 149k |
|
|
Kan vara den jag såg 2008 i Oskarshamn. Rätt bedagad med genomgående rosthål uppe på vänster framskärm m.m, helrenovering för att bli fin. Men en turbo är alltid en turbo. Håkan |
|
| Kan stämma, framskärmen såg lagad ut. | |
|
Eftersom det var jag som sålde den kan jag hålla med om att den var i oskarshamn 2008. Att framskärmen var lagad kan jag garantera att den INTE är. Dock fanns den rost på den,framskärmar(fram vid blinkersen inne i motorrum på båda sidor)vänster dörr och insida bagagelucka samt vänster tröskel. Bilen kommer att finnas kvar i sverige. Mvh Martin Olofsson Responsen på annonsen var ENORM. |
|
|
Förstår att det var bra respons med det priset och om det är så fin historik på den! Jag tyckte definitvt att det var en missfärgad fläck på vänster framskärm, har du kvar bilderna? Kan ju givetvis ha varit smuts eller att jag såg fel. |
|
|
Skönt att bilen blev kvar i landet. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Favvo i repris.... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.