AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.424

Vad anser ni om denna!

Tja!!

Tänkte bara kolla med er vad ni anser om denna BMW 330ci!!

Länk Det är en importerad bil från Tyskland, har hört att man kan göra någon typ av test, där man kollar på ett ungefär hur mycket bilen har gått och livsläng m.m

Man är ju lite skepptisk när det är en imorterad bil, speciellt med 3 ägare.

Men i övrigt är det en sån 330ci jag vill ha.. Har velat ha en 330ci rätt länge nu.

/BMW när du älskar att KÖRA!!
Tja!!

Tänkte bara kolla med er vad ni anser om denna BMW 330ci!!

Länk Det är en importerad bil från Tyskland, har hört att man kan göra någon typ av test, där man kollar på ett ungefär hur mycket bilen har gått och livsläng m.m

Man är ju lite skepptisk när det är en imorterad bil, speciellt med 3 ägare.

Men i övrigt är det en sån 330ci jag vill ha.. Har velat ha en 330ci rätt länge nu.

Sorry :$
Lite väl dyr om någon frågar mig
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Ser ju fin och välutrustad ut. Och man behöver inte vara rädd för importbilar. Läs begagnatguiden och importguiden här på autopower så finns det gott om tips tex.
Men man bör iaf kunna göra en del på det priset kan man ju tycka.
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Jag håller med. Ser fin ut, och bra utrustad. Men priset låter lite högt..
Bayer_Aleks
Ska han ha 185.000 kr för en 6 år gammal impoterad bil??? Jag sålde min E90 325 Länk för snart 1 år sen för 175.000 kr med 7500 mil på mätaren.
Drömma går ju, få 185.000 kr för en E46 import dessutom.

Tycker det är alldeles för dyrt, du kan få E90 för bättre pris.
VACKER!

Han skulle tänka på saken och återkomma om han vill släppa den.
Enligt mig är den värld mellan 150 - 160 tusen, ELLER??
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Ja det priset är rimligare. Som denna tex:

Länk
Jag hade undvikit en icke M-bil med SMG. Vad jag läst har det varit mycket problem med SMG 1 lådorna.
16.560
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
En icke-facelift SMG är inte jämförbar prismässigt med en facelift manuell. SMG drar ner värdet ordentligt.

-------
//Lövet
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Kollade inte så noga, men det är mycket sant!
Nej utan facelift och med SMG låda låter ingen bra..

Har fått svar från ägarn och han är villig att släppa den för 165.000kr nyskattad utan vinterhjul, men jag tycker fortfarande att 165.000kr är lite för dyrt för en -04 import med 3 ägare.

Eller??
Vad tycker ni??

165.000kr är inte dyrt för mig men det är för mycket för bilen enligt mig!!
16.560
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Hur ser marknaden ut i övrigt kring 165.000? Finns det några andra alternativ? Annars är det svårt att pruta bara för att man känner att priset är för högt. Man måste ha något att peka på om man vill pruta framgångsrikt.

-------
//Lövet
Personligen så anser jag att man inte ska pruta utan någon som helst mening speciellt om bilen är i bra skick.

Men när det gäller den här bilen så tycker inte bara jag utan många andra att bilen har lite för högt prisvärde!

Som ägare så måste man veta vad innebörden med att sälja sin bil är för något! De flesta bilägare känner att deras bilar är fel fria, även jag ibland!

Men när man vill sälja en importerad med 3 ägare så måste man veta att de flesta ser det som en nackdel, ju snabbare man inser det destu bättre, annars är det ingen mening att lägga ut en annons på blocket!!!!

Det finns säkert många andra bilar (KANSKE NYARE) som har samma prisvärde men är man en Bmw älskare så är man det :D

Bayer_Aleks
Men eftersom du fastnat så mycket för bilen och tycks inte se nån mening med att pruta, köp den då!
Du har ju fått flera olika synpunkter på vad vi andra tycker och anser. Det är ditt beslut att ta om du ska ha den eller inte.
Även om de e en 330 så hade jag hellre köpt en 325 fast E90 för samma pris.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.