|
|
|
|---|---|
|
Som topic... //*Hemlig* | |
| Storlek på däcken passar, om än lite små i omkrets för 5-serien. Huruvida fälgarna passar är omöjligt att säga eftersom varken bultcirkel eller inpressningsdjup framkommer. | |
|
Ah... Förlåt... ET20 och bultcirkel 5/120! *skäms* //*Hemlig* |
|
|
Det är rätt ET och bultcirkel, bara navhålet är 74mm så ska det passa. //Roffa |
|
|
Fick veta nu att fälgarna är 9" breda... Det är för brett, eller hur? //*Hemlig* |
|
|
9" ska inte vara nåt problem. //Roffa |
|
| Orginal M-fälgar är 9,5" bak och 8" fram (275/35-18). Vet inte var gränsen går fram för frigång fjäderben, men 9" är väl inte extremt brett. | |
|
Dom här passade på min e61 men det var tajt vid fulla rattutslag. Original från e63. 8,5x19 245/40R19 ET 14 9x19 275/35R19 ET 18 |
|
|
Okej... Pratade med en däckfirma som sa att 9" inte funkar fram på E39... Det plus att det som mest verkar vara 8,5" fram bland er här gör att jag nog hoppar över dessa fälgar och letar vidare! Synd... För priset var ganska rätt och fälgarna var snygga! :-) //*Hemlig* |
|
|
Här är några E39:or med breda fälgar. 19x9" Länk 20x9.5" Länk 19x9.5" Länk 18x9.5" Länk |
|
| Har tydligen svårt att läsa..såg först nu att det gällde e39. | |
|
haha, jag tror jag vet vem du är hemlig... Och jag tror jag vet vilka fälgar du vill ha. Tyvärr passar de inte pga navhålet. Dock kan du borra upp dem hos antera har jag för mig. :) |
|
|
Residence: Du har nog helt rätt! ;-) Hoppar dock över dessa fälgar och letar vidare! Dock var iaf dessa som jag funderade på kopior och hade rätt navhål redan från början! //*Hemlig* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.