|
|
|
|---|---|
|
Tvättade bilen idag och upptäckte, åter igen, att när jag hisser ner rutan och sen upp igen så är den fortfarande blöt. Den torkas alltså inte av på väg ner. Nu ikväll (alltså ett x antal timmar senare) skulle jag iväg en sväng och bilen hade torkat. Dock när jag körde ner rutan och upp igen så blir den blöt. Detta gör mig lite orolig om det då lagras vatten i dörren? Nån som vet vad problemet kan vara? | |
|
Det där fenomenet förekommer på mer eller mindre alla bilar... Inget att oroa sig för och inget konstigt alls med det du skriver alltså! //*Hemlig* |
|
Buspelle |
Förekommer, som sagt, på praktiskt taget alla bilar. Och det är inte så att det lagras vatten i dörren, utan det är skraplisten som blir blöt och som beroende på hur den är utformad säkert kan ta åtskilliga timmar innan den torkat. Inget att oroa sig för således. |
| Alright, känns bra. Blev fundersam eftersom det bara förekommer på förarsidan men å andra sidan så är det ju den rutan som används mest och således "borde" i så fall få det problemet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.