|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har hittat en BMW på MasterCar (Master Bil) I Västerås som jag är väldigt sugen på. Men när jag googlar på företaget så hittar jag inte mycket info alls, och det enda jag lyckats hitta är en kommentar:"Bra tills bilen gick sönder, ingen service alls" Jag vill ju gärna att jag har lite garantier i ryggen som kommer att gälla även efter att de fått betalningen. Har ni någon erfarenhet av detta företag? Har någon handlat där? eller haft med de att göra? hur verkar de?, vad tror ni? /Oskar | |
|
Google ger Länk Sök efter "master" i det dokumentet. |
|
| Det fanns nog för mycket info i den där länken, en moderator får gärna ta bort inlägget. | |
|
Jugo-maffia! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
omg.. Det var lite väl mycket info där ja, men det styrker väl mest känslan jag själv skaffat mig av den firman. Jag var inne på Mastercar i västerås och kollade på bilen, Blev lagomt besviken. Jag fick inte veta i förväg att all extrautrustning var ditmonterad i efterhand t.ex, och bilen ser ut att antingen vara retuscherad på bilderna, eller så har skador ditkommit efter att de tog bilderna. (gigantiskt stenskott som är ful-lagat på huven, syns sjukt tydligt när man ser bilen men inte ett spår av något på bilderna), dessutom var högtalarna sprängda, massa knappar var ditsatta (för fönsterhissar bak t.ex) utan att de var inkopplade någonstans, plastfästena till vänster lykta var spruckna o.s.v. Jag köpte en annan bil. >_< |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.