|
|
|
|---|---|
|
Är ibland lite sugen på en x3 och kikar sporadiskt på annonser. Är inte priset på denna ganska bra? Svårt att se, men är det inte dessutom facelift på denna? Jag trodde facelift kom 07? Länk | |
| Den saknar dock både sportstolar och sportratt - är sportstolar lika mycket ett "måste" i X3 som i tex E9X? | |
|
Tittar man på vad som är till salu känns väl prislappen helt OK. Sedan är det väl frågan om han tar 219 direkt eller vad han har fått in för bud. Utrustningen känns väl lagom trevlig. Frågan är hur allmän skicket är med tanke på att ngra extralysen är trasiga, en täcklucka saknas, några repor finns. kan ju vara värt att kolla lite extra noga. Vad det gäller sportratt tycker jag att man klarar sig bra utan, viktigaste är multifunktion i ratten. Att leva utan sportstolar eller snarare leva med standardstolar utan svankstöd är enligt min uppfattning mycket svårare. Har standardstolar dock med eljustering och svank i min E46:a och om det vore för skicket i övrigt och utrusningsnivån i kombination med priset skulle jag aldrig köpt den. |
|
|
Nu är annonsen borttagen. Sail; Vet inte om vi tittat på samma bil. Den jag syftade på var en blå 2,5i 2006 som gått 6500 mil. Han ville ha 199.000kr. |
|
| Det var samma bil, var först ute för 199" sedan höjde killen priset till 219" var nog ganska bra pris då bilen verkar såld nu. | |
| Jodå det var samma bil som i din länk. Men då gick väl affären i lås eftersom jag kollade annonsen samtidigt jag skrev inlägget. | |
| Å tusan. Så han höjde priset? Blev väl nerringd och insåg att han hade gått ut för lågt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.